دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 مرداد 1395 - 09:52

آلگری: پنج مهاجم آماده داریم/ گل هیگواین حیاتی بود

سرمربی یوونتوس گفت: تیم‌هایی که برابر یوونتوس بازی می‌کنند، از انگیزه بالایی برخوردار هستند و معمولا بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار می‌دهند.
کد خبر : 111499

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس فصل جدید سری A را با پیروزی آغاز کرد. بیانکونری‌ها که در ورزشگاه خانگی میزبان فیورنتینا بود موفق شدند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند تا نخستین سه امتیاز فصل را بگیرند.


ماسیمیلیانو آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: «کمی خسته بودیم و نتوانستیم بازی با کیفیتی را به نمایش بگذاریم. سامی خدیرا تنها دو هفته است که به تمرین تیم اضافه شده و طبیعی است که در شرایط خوبی قرار نداشته باشد. با این حال او تلاش زیادی از خود نشان داد و توانست گل نخست بازی را هم به ثمر برساند. تیم‌هایی که برابر یوونتوس بازی می‌کنند، از انگیزه بالایی برخوردار هستند و معمولا بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار می‌دهند. برابر تیم‌های هجومی کار راحت‌تری پیش رو داریم. بسیار خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم. پیروزی در چنین بازی‌هایی به ما اعتماد به نفس می‌دهد.»


گونسالو هیگواین مهاجم جدید یوونتوس توانست در نخستین بازی خود با پیراهن این تیم ایتالیایی گلزنی کند. آلگری به ستایش از این مهاجم آرژانتینی پرداخت و گفت: «یوونتوس پنج بازیکن باکیفیت و بسیار خوب در فاز هجومی دارد. اگر این بازیکنان با هم هماهنگ شوند، کار ما بسیار راحت می شود. هیگواین برای گلزنی برای تیم فرصت نیاز دارد. او نشان داد که در شرایط خوبی به سر می برد و می‌تواند بازیکن بسیار تاثیرگذاری برای ما باشد. گلی که او به ثمر رساند، حیاتی بود و پیروزی را به ما هدیه داد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته