دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مرداد 1395 - 11:31
جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معرفی 8 تیم برتر بسکتبال دختران دانشجو در همدان

هشت تیم برتر مسابقات بسکتبال سه‌نفره جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان معرفی شدند.
کد خبر : 111207

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد در بخش بانوان که در پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز به کار کرده است، در سومین روز برگزاری، تیم‌های شرکت‌کننده در دو رشته فوتبال و بسکتبال سه‌نفره با هم به رقابت خواهند کرد.


در رشته بسکتبال 22 تیم حاضر از صبح پنج‌شنبه رقابت‌های خود را در سالن ورزشی پوریای ولی دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز کردند که در نهایت امروز(جمعه) هشت تیم برتر و راه‌یافته به مرحله پایانی مشخص شدند.


به گفته مسئولان برگزاری این رشته، رقابت‌های بسکتبال سه نفره در یک تایم 10 دقیقه‌ای برگزار و هر پرتاب داخل قوس یک امتیاز و بیرون آن دو امتیاز محسوب می‌شود.



هر تیم از سه بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره استفاده کرده و هر تیمی زودتر به امتیاز 21 برسد برنده مسابقه خواهد بود.


بنا بر اعلام کمیته فنی رقابت‌های بسکتبال سه نفره این جشنواره تیم‌های خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، علوم و تحقیقات، بوشهر، فارس، یزد و چهارمحال و بختیاری با شکست رقبای خود به مرحله بعدی صعود کردند.


جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریور و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته