دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1395 - 12:56

مشاور عالی فرمانده کل قوا: دشمنان از طریق فضای مجازی اصالت خانواده‌ها را هدف قرار داده‌اند

مشاورعالی فرمانده کل قوا در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی استان، گفت: هدف دشمنان از رواج تفکرات انحرافی، فرو پاشی بنیان خانواده‌ها است.
کد خبر : 111049

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از ایسنا، سرلشکر سید یحیی صفوی در نشست مشترک با فرماندهان انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هدف از این سفر شناخت دقیق نسبت به مسائل کلان کشور و به ویژه در مناطق مرزی و همچنین شناسایی کمبودها و تلاش برای رفع آنها در راستای تقویت یگان ها است.


وی افزود: وجود پدیده مواد مخدر و گسترش آن در بین نسل جوان یک تهدید تلقی می‌شود و همه بخش‌های مرتبط با این حوزه، برای مبارزه با این پدیده باید بسیج شده و پای کار بیایند تا از آسیب‌های ناشی از آن جلوگیری شود.


مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش دشمنان در راستای ترویج تفکرات انحرافی و غلط میان مردم تصریح کرد: دشمنان نظام با رواج این تفکرات از طریق فضای مجازی، سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای، در تلاشند اصالت خانواده‌ها را هدف قرار داده و عفت و حیا را از جامعه ما خارج کنند که در این راستا شناخت راه‌های مقابله با آن یک ضرورت است.


صفوی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمام عوامل انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای حفظ امنیت تصریح کرد: برای افزایش احساس امنیت در سطح استان، همه دستگاه‌ها و بخش‌ها باید پای کار بیایند، زیرا امنیت در استان مطلوب است ولی باید برای ارتقاء احساس امنیت تلاش‌های بیشتری شود و با تحقق این امر ما شاهد توسعه و شکوفایی بیشتر در منطقه خواهیم بود.


در ادامه این نشست سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: رویکرد مدیریت جهادی و تقدم اقدامات آفندی بر اقدامات پدافندی دو راهبرد کلان پلیس استان است و تلاش کرده‌ایم تمام برنامه‌های خود را بر اساس این راهبردها ادامه دهیم.


وی افزود: تلاش در جهت تعامل، همدلی و حفظ وحدت با هدف هم افزایی مشترک بین دستگاه‌های مرتبط برای استقرار امنیت، یکی دیگر از رویکرد‌های پلیس است و در این رابطه بیشترین تعامل را با سپاه پاسداران و شورای تامین داشته‌ایم.


این مقام ارشد انتظامی، مردم مداری و جامعه محوری را از راهبردهای مهم برون سازمانی پلیس خواند و گفت: رویکرد جامعه محوری، نقش بسیار مهمی در همراهی مردم با پلیس در اجرای ماموریت‌ها داشته و حمایت مردم از پلیس نسبت به گذشته روند صعودی دارد.


وی مبارزه با مواد مخدر را اولویت اصلی پلیس استان خواند و یاد آور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون،53 تن انواع مواد مخدر توسط پلیس در استان کشف شده که رشدی 49 درصدی دارد و دستگیری قاچاقچیان نیز 23 درصد نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است.


رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود به کاهش 13 درصدی وقوع سرقت در استان اشاره کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران ، 88 درصد سرقت‌های رخ داده در استان کشف شده است.


فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در بخش پایانی سخنان خود، ارتقاء انضباط اجتماعی، تسهیل در عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگی را از موفقیت‌های پلیس در حوزه ترافیک خواند و تأکید کرد :نیروی انتظامی استان در کاهش تلفات حوادث رانندگی، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته