دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 11:39

تجلیل از دانشجویان دختر مدال‌آور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به طرح تجمیع در آینده‌ای نه چندان دور با افزایش سرانه فضا، امکانات وسیع و بهینه‌ای در حوزه تربیت بدنی در اختیار داشته و شاهد قهرمانی‌های بیشتر در دانشجویان خود باشیم.
کد خبر : 11089

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید محمود طباطبایی در مراسمی که به مناسبت تقدیر از کسب مقام دومی کاتای تیمی دختران در دفتر ریاست دانشگاه تشکیل شد، گفت: مشارکت زنان در جامعه اسلامی نشانه بلوغ فکری و فرهنگی اجتماعی آنان است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران افزود: این افتخار آفرینی‌ها مایه مباهات است و همانطور که نشانی از ارزش گذاشتن جامعه بر دختران و بانوان دارد این قهرمانی‌ها نیز ارزش در نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.


وی تصریح کرد: باید به وجود بانوان در کشور ببالیم چرا که هر روز اخبار خوشایندی از افتخار آفرینی این قشر از جامعه در عرصه‌های بین المللی به گوش می‌رسد و این امر به نوعی معرفی فرهنگ، مکتب و ارزش‌های یک نظام است. رشته‌های ورزشی و افتخار آفرینی و قهرمانی نیز جدای از این فرهنگ نیست، چنانکه حضرت علی (ع) در یکی از سخنان گهر بارشان خطاب به حضرت پروردگار می‌فرمایند «الهی اگر بخواهم به درگاهت خدمت کنم مرا قوی کن» و این سخن نشان از آن دارد که بندگی، عالم بودن، جهاد و حتی عروج نیازمند جسمی سالم است.








آرزو عابدینی دانشجوی مهندسی پزشکی و فرشته جوادی دانشجوی علوم آزمایشگاهی دارنده مقام دوم در رشته کمیته انفرادی، آلا پاداش دانشجوی روان‌شناسی و هلیا رفتاری دانشجوی میکروبیولوژی دارنده مقام سوم در رشته کمیته انفرادی، به همراه افسانه بهمنی و فریال عزیزی موفق به کسب مقام دوم کاتای تیمی و مقام سوم استان تهران در مجموع مدال‌ها شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران افزود: هر کاری نیاز به وقت، تمرین، ممارست و پشتکار همراه با بدنی سالم و ذهنی شاداب دارد ولی رشته‌های علوم پزشکی علیرغم محدودیت وقت و فعالیت کمتری که در رشته‌های ورزشی دارند، توانسته‌اند مدال آوری‌های خوبی داشته باشند. راه باز است و زمین خدا بزرگ واین ما هستیم که باید حق خود را از زندگی به بهترین شکل ممکن دریافت کنیم. در مسیر رقابت نباید حدی قائل شد و نباید اجازه داد حسادت‌ها مانعی برای انگیزه‌های پیشرفت باشد. آینده کشور از آن شماست و راهی مملو از موفقیت توأم با سلامت و شادکامی برای تک تک فرزندان این مرز و بوم از خداوند متعال خواستارم.


در ادامه دکتر علی سلگی مشاور اجرایی و مدیر کل حوزه ریاست با تشکر از دکتر فریده شجاعی که با وجود تمام مشکلات موفق به هدایت دانشجویان در کسب مقام‌های ورزشی شده‌ تشکر کرد و به قرائت تقدیرنامه تهیه شده برای دانشجویان پرداخت.


در بخشی از نوشتار این لوح که به امضای دکتر طباطبایی رسیده، آمده است: ورزش و تندرستی دو نعمت بزرگ الهی است که در عرصه زندگی زمینه ساز رشد و تعالی شخصیت انسان و موجب بالندگی و شادابی او می‌شود. این کلام بزرگان ماست که «عقل سالم در بدن سالم است» ورزشکاران انسان‌های با انگیزه و توانمندی هستند که می‌توانند الگوی خوبی برای دیگران در سعی و تلاش برای رسیدن به هدف باشند.


دکتر خلیل علی محمدزاده معاون دانشجویی این دانشگاه نیز با توجه به اینکه رئیس دانشگاه برای امور مربوط به تربیت بدنی اهمیت خاصی قائل است، گفت: وجود ارزشمند دکتر طباطبایی و اهتمام وی‍ژه دکتر شجاعی قطعا نقطه شروعی برای پیشرفت‌های بزرگ آتی خواهد بود.


دکتر فریده شجاعی رئیس تربیت بدنی واحد علوم پزشکی نیز با توجه به محروم بودن واحد پزشکی تهران از ورزش‌های متنوع در سطوح عالی گفت: علیرغم وجود رشته تربیت بدنی در واحدهای دانشگاهی مختلف، این رشته در واحد علوم پزشکی وجود ندارد که می‌تواند موجب کاهش قهرمانی در رشته‌های ورزشی شود، ولی ما با تلاش و پشتکار توانسته‌ایم قهرمانی‌های متعددی کسب کنیم.


وی خواستار مجوز حضور در مسابقات دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شد و افزود: امیدواریم بتوانیم با در اختیار داشتن مربیان بزرگ در سطوح ملی مدال‌های رنگین بیشتری کسب کنیم.


در پایان لوح تقدیر و جوایزی به مدال آوران تقدیم شد.


آرزو عابدینی دانشجوی مهندسی پزشکی و فرشته جوادی دانشجوی علوم آزمایشگاهی دارنده مقام دوم در رشته کمیته انفرادی، آلا پاداش دانشجوی روان‌شناسی و هلیا رفتاری دانشجوی میکروبیولوژی دارنده مقام سوم در رشته کمیته انفرادی، به همراه افسانه بهمنی و فریال عزیزی دیگر دانشجویان واحد پزشکی تهران با سرپرستی سمیه نیک جو و مربیگری عصمت حسینی، موفق به کسب مقام دوم کاتای تیمی و مقام سوم استان تهران در مجموع مدال‌ها شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته