دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1395 - 10:24
در گفت‌وگو با آنا

آذری: خیلی مسائل برای مردم عجیب است/ کارذوب‌‌‌آهن از پارسال سخت‌تر است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: کار اصولی که درباره یحیی گل‌محمدی انجام دادیم نباید برای مردم عجیب باشد.
کد خبر : 110679

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگارورزشی آنا، درباره بازگشت یحیی گل‌محمدی به ذوب‌‌‌آهن و ایجاد رابطه دوستانه دوباره با وی گفت: «علاقه ای ندارم در مورد موضوعی که تمام شده‌است صحبت کنم. هر چه بوده متعلق به زمان گذشته است و یادآوری آن جز اینکه مشکلی را ایجاد کند،‌ فایده‌ای ندارد.»


وی در مورد اینکه برای هواداران ذوب‌آهن ایجاد رابطه دوستانه دوباره بین او و سرمربی ذوب‌آهن بعد از مصاحبه‌هایی که صورت گرفت عجیب است، تصریح کرد: « خیلی مسائل برای مردم عجیب است. ما یک کار اصولی انجام دادیم که نباید در مملکت ما عجیب باشد.»


مدیرعامل باشگاه ذوب‌‌آهن با اشاره به این موضوع که تمرینات تیم فوتبال این باشگاه از دیروز آغاز شد، عنوان کرد: «با توجه به اینکه روند تیم موفق بوده و با نتایج که نسبتا خوب بوده است، تمرینات را از دیروز شروع کردیم و قطعا بهتر از گذشته خواهیم شد. سرمربی تیم به دنبال دو بازیکن خارجی است که در صورت تایید وی آنها را جذب خواهیم کرد. یک بازی دوستانه با تیم سیاه‌جامگان برگزار خواهیم کرد و پس از آن اردوی پنج روزه‌ای در تهران خواهیم داشت که آن زمان هم احتمالا دو بازی برگزار می‌‌کنیم.»


او در مورد پرداخت بدهی بازیکن صربستانی ذوب‌‌آهن در فصل گذشته و اینکه این باشگاه هنوز هم بازیکن خارجی دارد که به آن بدهکار باشد؟ عنوان کرد: «ما به کلیه تعهدات خوب پایبند بودیم و بازیکنی نیست که به آن بدهکار باشیم. به همین خاطر خیال‌مان راحت است و می‌دانیم هیچ بازیکنی از ما به فیفا شکایت نکرده است.»


آذری با اشاره به پیروزی ذوب‌‌آهن در پرونده حق رشد پیام صادقیان و محسن مسلمان اظهارداشت: «دیروز رای دوباره پرونده ما توسط دبیرکل فدراسیون فوتبال اسدی امضا و به باشگاه پرسپولیس ارجاع شد تا ما هر چه زودتر به حق‌و حقوق خود برسیم.»


وی با بیان این نکته که امسال ذوب‌آهن کار سختی در سه جام دارد، یادآور شد: «سال گذشته به دلیل حضور در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا تنها موفق شدیم در جام حذفی قهرمان شویم. امسال هم تیم با همین وضع مواجه است و البته که با پیشرفت رقیبان کارمان دشوارتر است. باید در مراحل آماده‌سازی که در آن قرار داریم و در آینده نیز برای‌مان پیش می‌آید پشتیبانی و تامین لازم را از تیم‌مان بکنیم تا به نتیجه برسیم. البته مباحث فنی تیم ما برعهده یحیی گل‌محمدی است و قطعا خواسته‌‌های وی برای رسیدن به نتایج بهتر برای تیم لحاظ می‌شود. ما امیدواریم با تدارک خوبی که انجام می‌دهیم به موفقیت‌های بیشتری برسیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته