دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 11:56

گرامیداشت دانشجوی کارشناسی ارشد واحد تهران‌غرب

مراسم ترحیم امین باباپور چافی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی محیط زیست – آب و فاضلاب دانشکده برق ، کامپیوتر و محیط زیست واحد تهران غرب که پس از تحمل درد و رنج فراوان به سبب بیماری سرطان در سن 36 سالگی دار فانی را وداع گفته بود درسالن اجتماعات این دانشکده برگزار شد.
کد خبر : 110520

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مراسم با حضور مصطفی خضری رئیس دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست واحد تهران غرب، جمعی از کارکنان دانشکده، استادان و دانشجویان گروه مهندسی محیط‌زیست به همراه خانواده متوفی برگزار شد.


در این مراسم بعد مداحی از سوی داود نوروزی، مصطفی خضری رئیس دانشکده برق، کامپیوتر و محیط زیست واحد با ابراز تاسف از فوت این دانشجوی ناکام به سخنرانی پرداخت و در پایان متن پیام تسلیت پروین داداندیش سرپرست واحد تهران غرب را به شرح زیر قرائت کرد.


انا لله و انا الیه راجعون


درگذشت تاسف برانگیز دانشجوی فرهیخته کارشناسی ارشد رشته مهندسی محیط زیست – آب و فاضلاب این واحد دانشگاهی امین باباپورچافی موجب تاثر و اندوه فراوان شد. اینجانب با عرض تسلیت به خانواده محترم، بازماندگان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم ، غفران و رحمت واسعه الهی و برای همه بازماندگان صبرجمیل و اجرجزیل مسالت می‌نمایم. روحش شاد و قرین رحمت الهی باد.


سخنرانی شاهین محمدنژاد استاد مرحوم باباپور و علی آزادواری دانشجو و همکار آن درگذشته و مداحی داود نوروزی همراه با قرائت فاتحه‌ای برای شادی روح آن مرحوم و تسلیت به خانواده بازمانده ازبرنامه‌های پایانی این مراسم بود .


مرحوم باباپور ورودی سال 1392 و در حال انجام پروژه کارشناسی ارشد بود که در 17 مرداد 95 به رحمت خدا پیوست. پیکر این جوان ناکام در شهر چاف از توابع استان گیلان به خاک سپرده شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته