دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 مرداد 1395 - 07:24
رئیس‌ پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با آنا:

راه‌اندازی قرارگاه خدمت‌رسانی به مسافران اربعین حسینی در فرودگاه‌های کشور

رئیس‌ پلیس فرودگاه‌های کشور از راه‌اندازی قرارگاهی به منظور خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر : 110474

سردار حسن مهری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدامات انجام شده پلیس فرودگاه به منظور برگزاری مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: ستادی را برای برگزاری مراسم اربعین تشکیل داده‌ایم تا خدمات‌رسانی لازم را انجام دهیم.


وی با بیان اینکه در تعداد محدودی از فرودگاه‌ها پرواز به سمت کشور عراق انجام می‌شود، افزود: قرارگاهی در این زمینه تشکیل شده است تا بتوانیم برای برگزاری این مراسم خدمات‌رسانی بهتری به شهروندان داشته باشیم.


رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: در این ایام نیروهای ما افزایش پیدا می‌کنند یعنی شیفت خدمتی آنها بیشتر می‌شود و در شیفت‌هایی که مسافران کمتر است یا مسافر ندارند به آنها استراحت می‌دهیم.


به گفته مهری، با توجه به اینکه امسال مسافران به حج سفر نمی‌کنند افرادی که علاقه‌مند سفر به عتبات عالیات هستند، افزایش پیدا می‌کند.


رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور تصریح کرد: هر تعداد مسافری که به فرودگاه‌ها وارد شوند، ما آنها را نیز پذیرش می‌کنیم. وظیفه ما تامین امنیت مسافران است و بنا به افزایش مسافران به طور حتم ساعت‌های پرواز نیز افزایش پیدا می‌کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین
ارسال نظر
قالیشویی ادیب