دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مایکل مور و الیور استون در جشنواره مقاومت

مایکل مور با مستند «مقصد بعدی جنگ کجاست؟» و الیور استون با مستند «دوست من هوگو» در بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره مقاومت حضور دارد.
کد خبر : 110332

به گزارش گروه فرهنگی آنا، «فیلم مقصد بعدی جنگ کجاست؟» به کارگردانی مایکل مور در بخش بین الملل چهاردهمین جشنواره فیلم «مقاومت» حضور دارد. این مستند درباره برنامه‌های آموزشی و اجتماعی در کشورهای اروپایی است.



مور در این مستند به کشورهای مختلف از جمله فنلاند، ایتالیا و فرانسه سفر می‌کند و روش‌های مواجهه آن‌ها با موضوعات اجتماعی و اقتصادی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این فیلم بر تقابل استفاده از این روش‌ها در مقایسه با آنچه در ایالات متحده روی می‌دهد، تأکید دارد.


«دوست من هوگو»


الیور استون با فیلم «دوست من هوگو» در بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی مقاومت حضور دارد. این فیلم تجربیات شخصی و واقعی اطرافیان هوگو چاوز از وی و زندگی سیاسی و خصوصی «چاوز» را روایت می‌کند و از زاویه دوربین الیور استون، کارگردان امریکایی که تاکنون سه بار برنده جایزه اسکار شده است و سازنده فیلم‌هایی چون «قاتلین بالفطره» و «ترور جان اف کندی» و یکی از دوستان نزدیک «هوگو چاوز»، رهبر درگذشته ونزوئلا، جذاب و تماشایی است.


انتهای پیام/

برچسب ها: الیور استون
ارسال نظر
قالیشویی ادیب