دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 فروردين 1394 - 10:01
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفت و گو با آنا:

ثبت ورود به طرح ترافیک با دوربین/ محدوده زوج و فرد هم به دوربین‌ها سپرده می‌شود

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی موارد تخلف ورود به محدوده طرح ترافیک توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود به همین دلیل ثبت مشخصات خودرو در سیستم طرح ترافیک الزامی است در غیر این صورت فرد جریمه می‌شود.
کد خبر : 11032

سرهنگ حسن عابدی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در توضیح صدور کارت برای کاربران مجوز طرح ترافیک اظهار کرد: وجود کارت طرح ترافیک برای کاربران الزامی نیست، اما کاربران باید به هنگام دریافت مجوز طرح ترافیک مشخصات خودروی خود را در سیستم ثبت کنند.


وی تاکید کرد: به هنگام تخصیص مجوز طرح ترافیک بروشوری به کاربران داده می‌شود که تمام مراحل ثبت شماره خودرو در سیستم را در آن به طور کامل توضیح داده است.


جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: تمامی موارد تخلف در محدوده طرح ترافیک توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود به همین دلیل ثبت مشخصات خودرو در سیستم طرح ترافیک الزامی است در غیر این صورت فرد جریمه می‌شود.


سرهنگ عابدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص ثبت تخلفات ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد، توسط دوربین‌های ثبت تخلف، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، از شنبه هفته آینده،‌ تمام مبادی محدوده زوج و فرد در پایتخت به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شده و اعمال قانون خودروی متخلفان، توسط دوربین‌های نصب شده در این اماکن، ثبت می‌شود.


وی یاد‌آور شد: در گذشته گروه‌هایی مثل ماموران نیروی انتظامی، راهور یا برخی از ارگان‌ها با استفاده از کارت می‌توانستند از محدوده طرح زوج و فرد عبور کنند اما از شنبه هفته آینده این امر دیگر امکان‌پذیر نیست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته