دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 12:00

عضو کمیسیون امنیت ملی خبرداد: هلاکت ۳ تروریست تکفیری در درگیری با نیروهای امنیتی در کرمانشاه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: درگیری نیروهای امنیتی و اعضای گروه تروریستی و تکفیری که امروز سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه انجام شده، منجر به کشته شدن ۳ نفر و دستگیری یک نفر دیگر از اعضای داعش شد.
کد خبر : 110296

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سید قاسم جاسمی در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره جزئیات درگیری مسلحانه با تروریست‌های تکفیری در کرمانشاه اظهار کرد: تعدادی از اعضای گروه تروریستی و تکفیری داعش که با وسایل نظامی و جلیقه انفجاری قصد انجام عملیات، در شهرهای مرزی استان و سایر مناطق کشور را داشتند، پس از شناسایی در یک منزل مورد برخورد نیروهای امنیتی قرار گرفتند.


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این گروه تروریستی و تکفیری که منتسب به داعش بوده‌اند، قصد انجام عملیات‌های انتحاری را داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و مامورین استان کرمانشاه در یکی از مناطق استان کرمانشاه به اسم باغ ابریشم، شناسایی شدند.


جاسمی ادامه داد: درگیری نیروهای امنیتی و اعضای گروه تروریستی و تکفیری که امروز سه‌شنبه 26 مرداد ماه انجام شده، منجر به کشته شدن 3 نفر و دستگیری یک نفر دیگر از اعضای این گروه شده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی با اقدامات اطلاعاتی شبانه‌روزی و با هوشیاری تمام، فضای امنی را در استان کرمانشاه ایجاد کرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته