دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1395 - 13:05
کیانی درگفت‌وگو با آنا

باور هواداران تراکتورسازی قهرمانی لیگ است/ چاره‌ای جز پیروزی بر پرسپولیس نداریم

کاپیتان تراکتورسازی گفت: قطعا ما برابر هواداران خود چاره‌ای جز پیروزی بر پرسپولیس نداریم و باید در این بازی مهم پیروز شویم.
کد خبر : 110227

مهدی کیانی در مورد اینکه نتایج خوب تراکتورسازی با تعطیلی رقابت‌های لیگ متوقف می‌شود یا نه، به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «تیم ملی فوتبال همواره در اولویت بوده و این بار هم ما باید کمک کنیم تا تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام‌جهانی موفق شود. از قبل هم می‌دانستیم که رقابت‌ها در این مقطع تعطیل می‌شود. مسلما صعود دوباره به جام جهانی به رشد فوتبال ما کمک زیادی خواهد کرد.»


وی ادامه داد: «البته تعطیلی‌های طولانی مدت همواره به تیم‌هایی که روند رو به رشدی را داشته‌اند، لطمه می‌زند. علاوه براینکه تیم از فرم پیروزی خارج می‌شود و نمی‌تواند به راحتی به شرایط قبلی که داشته است، برگردد. اما تیم‌هایی که در چهار هفته اول موفق نشدند نتایج خوبی بگیرند، مجال این را پیدا می‌کنند که ضعف‌های خود را پوشش دهند و با آمادگی بهتری به مسابقات برگردند. به همین خاطر شکست دادن این تیم‌ها سخت‌تر می‌شود. با این حال ما تلاش داریم با درایت کادرفنی تیم تمرینات و بازی‌های تدارکاتی مناسبی را انجام دهیم تا با شرایط بسیار بهتری نسبت به ابتدای فصل بازی‌های لیگ را ادامه دهیم.»


او در مورد دیدار هفته پنجم با پرسپولیس اظهارداشت: «هدف ما رسیدن به صدرجدول بود و به طور حتم اگر در هفته پنجم با پرسپولیس دیدار نمی‌کردیم شاید حضورمان در این جایگاه به تاخیر می‌افتاد. دیدار با پرسپولیس شش امتیازی است و پیروزی در این دیدار با توجه به امتیاز میزبانی که داریم، لازمه کار ماست. حسن تیم پرسپولیس در این است که بازی دفاعی و بسته ارائه نمی‌کند و این شیوه بازی باعث می‌شود تا تماشاگران از بازی لذت ببرند چرا که ما هم فقط با بازی هجومی است که هواداران‌مان را از خود راضی نگه خواهیم داشت.»


کاپیتان تراکتورسازی در مورد آماده نبودن ورزشگاه یادگار امام(ره) و بازی کردن در ورزشگاهی دیگر عنوان کرد: «ورزشگاهی که بتواند جوابگوی چنین بازی‌ای در تبریز باشد، فقط یادگار امام(ره) است. ما نمی‌تواتیم در زمین اختصاصی خودمان یا ورزشگاه بنیان دیزل با پرسپولیس روبه‌رو شویم. مسلما هواداران زیادی هستند که برای تماشای بازی می‌‌آیند و اگر ورزشگاهی که جوابگوی این بازی است، آماده نشود،‌به طور حتم حواشی این بازی مهم زیاد می‌شود. امیدوارم که مسئولان بتوانند به موقع یادگار امام را آماده دیدار ما با پرسپولیس کنند.»


کیانی در مورد اینکه شکست برابر پرسپولیس چقدر تراکتورسازی را از اهداف خود دور می‌کند، بیان کرد: «قطعا ما برابر هواداران خود چاره‌ای جز پیروزی نداریم و باید در این بازی مهم پیروز شویم. هواداران ما بر این باورند که تیم فعلی تراکتورسازی می‌تواند این فصل قهرمان لیگ برتر شود. ما هم وظیفه داریم که این باور آنها را تحقق بخشیم. ما با برنامه خوبی که سرمربی تیم خواهد داشت و آن را در زمین اجرا خواهیم کرد، می‌توانیم از سد پرسپولیس بگذریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته