دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 16:39

برگزاری نشست سازمان نظام پرستاری با وزیر بهداشت

رئیس سازمان نظام پرستاری عنوان کرد: راه گفت‌و‌گو و تعامل با وزیر بهداشت بعد از گذشت ۸ ماه گشوده شد و فردا این دیدار انجام می‌شود.
کد خبر : 110147

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی محمد آدابی در جلسه شورای عالی سازمان نظام پرستاری با بیان اینکه این سازمان تصمیم گرفته بعد از ۱۲ سال فعالیت با رویکرد جدید کار خودش را شروع کند، افزود: در ماه‌های اول فعالیت سازمان قدری فراز و فرود داشتیم که آن هم به دلیل این بود که تجربه لازم را نداشتیم و گام هایی در مسیر آزمون و خطا برداشتیم.


وی با اشاره به اینکه در ماه‌های گذشته ۷ نامه برای دیدار با وزیر بهداشت نوشته بودیم، گفت: تصمیم داشتیم اگر پاسخی نگرفتیم، نوشتن نامه‌ها را ادامه بدهیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.


رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور با اشاره به حضور چهره ‌ای علمی و فرهیخته در شورای عالی نظام پرستاری، افزود: سوال بنده این است که چرا عده‌ای سد راه گفت‌و‌گو با وزیر می‌شوند.


آدابی با عنوان این مطلب که راه گفت‌و‌گو و تعامل با وزیر بهداشت بعد از گذشت ۸ ماه گشوده شد و فردا این دیدار انجام می‌شود، ادامه داد: ما خواستار پیگیری مطالبات به حق پرستاران هستیم.


وی با اعلام اینکه افق‌های خوبی برای پرستاری در پیش است، افزود: تدوین برنامه استراتژیک سازمان نظام پرستاری و به دنبال آن تهیه برنامه تفصیلی با ۵۰ عنوان اصلی و ۲۰۰ عنوان زیر شاخه، از اقدامات ما برای پیگیری مطالبات پرستاری است.


آدابی تاکید کرد: اگر هیات مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور بتوانند برنامه تفصیلی را اجرا کنند، ۸۰ درصد اهداف پرستاری محقق خواهد شد.


رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور همچنین از نوشتن ۱۵۰۰ نامه و گزارش در ۸ ماه گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم شاهد روزهای بهتری برای پرستاری کشور باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته