دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 مرداد 1395 - 09:27
در گفت‌وگو با آنا؛

عبداللهی: هیچ تغییری در کادر فنی استقلال صورت نمی گیرد/ استقلال متفاوتی را بعد از تعطیلات می‌بینیم

مشاور سرپرست باشگاه استقلال گفت: مساله مهمی که فعلا استقلال از آن رنج می‌برد عدم هماهنگی بین بازیکنان است و این هم یک امر طبیعی است چون حدود 6-7 بازیکن استقلال تغییر کرده‌اند.
کد خبر : 110097

نصرالله عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد برنامه آماده سازی استقلال در تعطیلات یک ماهه مسابقات لیگ برتر گفت: «بعد از بازی مقابل پیکان تعطیلات تیم شروع شد و از امروز تمرینات خودمان را آغاز می‌کنیم. در تعطیلات لیگ در تهران اردوهای خودمان را ادامه می‌دهیم و به احتمال زیاد چند بازی تدارکاتی هم با تیم‌های مختلف انجام می‌دهیم.»


وی در خصوص حضور افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال بیان کرد: «از این بابت که استقلال مدیر خودش را شناخت خوشحال هستم. آقای افتخاری هم از روزی که شروع به کار کرد دنبال حل مشکلات باشگاه است. خیلی از بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه از استقلال طلب دارند و افتخاری بدنبال این است تا صورت حساب‌های مالی همه این نفرات مشخص شود و طلب‌های آنها پرداخت شود.»


عبداللهی در رابطه با سمتش در دوران مدیریت افتخاری در باشگاه استقلال افزود: «من هیچ سمتی در باشگاه ندارم و همه این پست ها تشریفاتی است. از من خواسته شد تا همراه تیم باشم و در مسائل مختلف به استقلال کمک کنم و فعلا به کارم در این باشگاه ادامه می‌دهم.»


پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد صحبت‌هایی مبنی بر ایجاد تغییرات در کادر فنی این تیم گفت: «اصلا این مسائل وجود ندارد و هیچ صحبتی در مورد تغییرات در کادر فنی صورت نگرفته است. استقلال کادر قوی و خوبی دارد و قطعا در ادامه این افراد می توانند به تیم کمک کنند. مساله مهمی که فعلا استقلال از آن رنج می‌برد عدم هماهنگی بین بازیکنان است و این هم یک امر طبیعی است چون حدود 6-7 بازیکن استقلال تغییر کرده‌اند و زمان می‌برد تا بازیکنان جدید با هم هماهنگ شوند.»


وی افزود: «تعطیلات پیش رو بهترین موقعیت برای کادر فنی است تا با انجام تمرینات بیشتر هماهنگی بین بازیکنان ایجاد کند و استقلال متفاوتی را بعد از تعطیلات ببینیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته