دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 15:22

قدردانی سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان کشور در آیین افتتاحیه سومین اردوی تیم ملی هندبال بزرگسالان زنان ایران که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد، از مسئولان این واحد دانشگاهی برای میزبانی این اردو قدردانی کرد.
کد خبر : 110076

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مرضیه یوسف گفت: «در راستای آماده‌سازی تیم ملی هندبال بانوان ایران برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان زنان ایران در شهرستان اهر برگزار شد«.


سرمربی تیم ملی هندبال بانوان با بیان اینکه در این مرحله از اردوی تیم ملی 25 بازیکن از استان‌‌های مختلف کشور به اردوی انتخابی دعوت شده‌اند، افزود: «دعوت شدگان از استان‌های، کردستان، فارس، اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، کرمان، قم و تهران هستند. »


وی با بیان اینکه همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی هندبال زنان ایران در امادگی کامل به سر می‌برند، گفت: «تاکنون وضعیت فنی این تیم بسیار خوب بوده و با تمرین و پشتکار این بچه‌ها تا شروع مسابقات آسیایی کره جنوبی به شرایط ایده‌آل تر خواهیم رسید«.


یوسف افزود: «تمرین‌های تیم ملی و امکانات حاضر در محل تمرینات بسیار عالی بوده و بازیکنان با روحیه فراوان به تمرینات خود برای رسیدن به اوج افتخار در آسیا تلاش می‌کنند«.


سرمربی تیم ملی هندبال بانوان خاطرنشان کرد: «در این مرحله از اردوی تیم ملی 25 بازیکن حضور دارند که از این میان 16 بازیکن به عنوان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب و برای مسابقات آسیایی که از 23 الی 29 اسفند امسال در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد«.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته