دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 15:42

نماینده ولی فقیه در سپاه: توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در مسائل معیشتی باید در رأس امور باشد

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه یکی از روش‌های نفوذ بیگانگان موانع اقتصادی است، گفت: توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مسائل معیشتی و اقتصادی باید در رأس تمام عملکردها قرار بگیرد.
کد خبر : 110051

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از سپاه‌نیوز، در آستانه برگزاری هفدهمین اجلاس سالیانه اساتید بسیجی در مشهد مقدس حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌و‌گویی به تبیین نقش و جایگاه اساتید بسیجی پرداخت و گفت: استادان بسیجی باید برای نیل به اهداف انقلاب و مطالبات مقام معظم رهبری تمام توان دانش و تخصص خود در حوزه‌های مختلف از دفاعی گرفته تا اقتصادی را بکار گیرند.


وی ادامه داد: در دنیای کنونی که نگر‌ش‌‌های لائیسم، سکولاریسم، مارکسیسم و لیبرالیسم در برابر اندیشه‌های اسلامی صف کشیده‌اند، قدرت گرفتن جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان پرچمدار اسلام ناب ،ویژه و مهم بوده و باید به آن توجه مضاعف داشت.


سعیدی تصریح کرد: برای رسیدن به این قدرت، در نظر گرفتن وجوه نیل به مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری از نفوذ و اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار همه ارکان نظام قرار گیرد.


به گفته وی، یکی از روش‌های نفوذ بیگانگان موانع اقتصادی است و لذا توجه به توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در مسائل معیشتی و اقتصادی و تبیین و اجرای اقتصاد مقاومتی، باید در رأس تمام عملکردها قرار بگیرد.


سعیدی تاکید کرد: تبیین این روش‌های کارشناسی در تمام زمینه‌ها از دفاعی گرفته تا اقتصادی، بر عهده نخبگان انقلابی است.


وی بسیج اساتید را از مهم‌ترین سازمان‌های مردمی و انقلابی شکل گرفته در قشر دانشگاهی کشور دانست و اظهار کرد: اعضای این سازمان باید از تخصص خود در حوزه‌های مختلف نهایت بهره را برده و برای تبیین وجوه کارشناسی و روش‌های عملی رسیدن به مطالبات مقام معظم رهبری نهایت تلاش خود را داشته باشند.


نماینده ولی فقیه در سپاه مهم‌ترین ویژگی سازمان بسیج اساتید را مردمی بودن این نهاد دانست و گفت: این ویژگی چابکی آن را افزایش داده و سبب می‌شود که راه رسیدن به مطالبات مقام معظم رهبری و اهداف انقلاب اسلامی هموارتر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته