دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1395 - 10:43
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به آنا خبر داد

تصادف در اتوبان بابایی جان 3 تن را گرفت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع تصادف یک دستگاه خودرو در ساعت 2:1 بامداد امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی زیر پل صیاد خبر داد که در پی آن سه تن از سرنشینان جان خود را از دست دادند.
کد خبر : 109944

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بسترن به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریل‌ها و پایه‌های بتنی پل در حاشیه اتوبان برخورد کرده بود، اظهار کرد: در پی این حادثه بدنه خودرو متلاشی و 4 سرنشین در خودرو محبوس شده‌ بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و هر 4 سرنشین را خارج شدند.


وی ادامه داد: یکی از سرنشینان که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، زنده ماند اما سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند.


ملکی با بیان اینکه عملیات در ساعت 3:41 دقیقه به پایان رسید، تصریح کرد: محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه تحویل شد.


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین در ادامه از حادثه گازگرفتگی شب گذشته در خیابان ظفر خبر داد و گفت: به دنبال این حادثه 6 نفر دچار مسمومیت شدند.


ملکی در این باره افزود: در ساعت 20:47 دقیقه شب گذشته حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در خیابان ظفر خیابان پیوندی اعلام شد که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی در توضیح علت وقوع این حادثه گفت: حادثه به علت نشت گاز منواکسید کربن در ساختمانی 5 طبقه و دارای 30 واحد مسکونی رخ داده بود که در پی آن پیش از رسیدن آتش نشانان ساکنان 2 واحد مسکونی که گاز در آنها نشت کرده بود، از خانه خارج شده بودند که آتش نشانان نیز تمامی ساکنان را از ساختمان خارج کردند.


ملکی ادامه داد: بررسی‌های کارشناسان نشان داد، نقص دودکش موتورخانه که در زیرزمین قرار داشت باعث انتشار گاز منواکسید کربن از طریق رایزرها به طبقات شده بود که توصیه‌های ایمنی لازم ارائه و مقرر شد پس از سرویس موتورخانه ساکنان به این ساختمان وارد شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف خودرو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته