دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 17:30
در گفت وگو با آنا

امیر حسینی: توان کسب مدال در المپیک را داریم/ امیدوارم روسیه را ببریم تا با قرعه آسان‌تری رو به رو شویم

پاسور سابق تیم ملی والیبال گفت: بازیکنان تیم ملی اگر بتوانند همان بازی انجام بدهند که در توانشان است قطعا می‌توانند به جمع 4 تیم برتر المپیک و چه بسا کسب مدال در این رقابت‌ها برسند.
کد خبر : 109799

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خودش در المپیک موفق شد با نتیجه 3 بر 0 از سد مصر بگذرد و با این برد صعودش را به جمع 8 تیم برتر المپیک قطعی کند. شاگردان لوزانو فردا شب در آخرین بازی به مصاف روسیه می‌روند و در صورت پیروزی در این دیدار به عنوان تیم سوم این گروه به دور بعد رقابت‌ها صعود می‌کنند.


امیر حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صعود تیم ملی به جمع 8 تیم برتر المپیک گفت: «تیم ملی والیبال طبق عادت همیشگی خودش که بازی‌های اول در هر تورنمنتی را با باخت آغاز می‌کرد در این مسابقات هم با باخت مقابل آرژانتین شروع کرد اما رفته رفته بازیکنان بازی بهتری را نشان دادند و روز گذشته هم موفق شدند با اقتدار مصر را شکست دهند و به دور بعد رقابت‌ها صعود کنند.»


وی ادامه داد: «والیبال ایران در بهترین شرایط خودش به سر می‌برد و الان باید از این ظرفیت استفاده کرد و امیدوارم بتوانیم روسیه را هم شکست دهیم تا در دور بعد بازی‌ها به قرعه راحت‌تری برخورد کنیم.»


حسینی در خصوص شانس صعود ایران به جمع 4 تیم برتر المپیک بیان کرد: « تیم ملی با 8 تیمی که به دور بعد رقابت‌ها صعود کردند بازی کرده است و سابقه شکست دادن اکثر این تیم‌ها را دارد. ما نباید تیم‌های دیگر را برای خودمان بزرگ کنیم .به احتمال زیاد باید در دور بعد یا با ایتالیا بازی کنیم و یا به مصاف برزیل برویم. ما در مقابل هر دو تیم بازی کردیم و ایتالیا را در زمین خودشان هم شکست دادیم. این تیم ها همان تیم همیشگی هستند و تنها فرقشان این است که بازی‌های المپیک را درک کرده‌اند و بازی اصلی خودشان را به نمایش می‌گذارند.»


پاسور سابق تیم ملی افزود: «بازیکنان تیم ملی اگر بتوانند کاراکتر خودشان را به نمایش بگذارند و همان بازی انجام بدهند که در توانشان است قطعا می‌توانند به جمع 4 تیم برتر المپیک و چه بسا کسب مدال در این رقابت‌ها برسند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته