دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مرداد 1395 - 08:47

ابلاغ پیام تبریک دکتر میرزاده به خانواده کیانوش رستمی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی + تصاویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضوردر منزل کیانوش رستمی برنده نخستین مدال طلای کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک 2016 ریو، پیام دکتر میرزاده را ابلاغ کرد.
کد خبر : 109557

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر نوذر قنبری با حضور در منزل کیانوش رستمی برنده نخستین مدال طلای کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک 2016 ریو در برزیل در رشته وزنه‌برداری، پیام دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی را به خانواده ایشان ابلاغ کرد.


در متن پیام دکتر حمید میرزاده آمده است:


بسمه تعالی


جناب آقای کیانوش رستمی


دانشجوی محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه


با سلام


کسب غرورآفرین مدال طلای رشته وزنه‌برداری در المپیک ریو 2016 و رکوردشکنی در این مسابقات ارزشمند را به جنابعالی، خانواده محترمتان، خانواده بزرگ دانشگاه آزاداسلامی و جامعه ورزشی کشور تبریک می‌گویم. این افتخارآفرینی حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی شما و مربیان دلسوز است و این امید وجود دارد که سایر ورزشکاران نیز در مسابقات المپیک بتوانند پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآورند. امیدوارم در سایه الطاف ایزد منان در سایر مراحل زندگی موفق و سربلند و سلامت باشید.


کیانوش رستمی دانشجوی ورودی 1394 مقطع کاردانی حسابداری در آموزشکده سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه است.


رقابت‌های وزنه‌برداری سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک از بامداد روز شنبه به وقت تهران در سالن وزنه‌برداری ریو برای ایرانی‌ها آغاز شد و کیانوش رستمی در دسته ۸۵ کیلوگرم نخستین وزنه‌بردار ایران بود.


کیانوش در حرکت اول خود درخواست وزنه ۱۷۴ کیلوگرمی کرد که موفق به زدن این ضربه شد و در حرکت دوم هم وزنه ۱۷۹ کیلوگرم را بالای سر برد اما در حرکت سوم موفق نشد وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.


عضو تیم ملی ایران که نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن بود در حرکت دو ضرب کارش را با وزنه ۲۱۵ کیلوگرم آغاز کرد اما نتوانست این وزنه را بالای سر ببرد و از داوران سه چراغ قرمز دریافت کرد. رستمی در حرکت دوم همین وزنه را بالای سر برد.


نایب قهرمان المپیک لندن در حرکت سوم خود درخواست وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی کرد و با بالا بردن این وزنه مدال طلا را کسب کرد. وی با ۳۹۶ کیلوگرم در مجموع به مدال طلا دست پیدا کرد و رکورد این دسته را هم جابه‌جا کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته