دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1395 - 13:17
دبیرکل اتاق تعاون عنوان کرد

نقش 12 درصدی صنعت ساختمان در اشتغال کشور

دبیرکل اتاق تعاون ایران با تاکید بر رونق 12 درصدی صنعت ساختمان در بخش اشتغال کشور گفت: صنعت ساختمان به صورت مستقیم بر روی 200 حوزه و به صورت غیرمستقیم بر روی 300 حوزه تاثیرگذار است و 12.2 درصداشتغال کشور نیز به این بخش باز می گردد.
کد خبر : 109435

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، ماشالله عظیمی در حاشیه مراسم افتتاح شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان افزود: بنا داریم تا با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین سبک‌سازی و مقاوم‌سازی در صنعت ساختمان نقشی در ایجاد اشتغال و رونق این بخش داشته باشیم.


وی درباره میزان مشارکت شرکت‌ها در نمایشگاه صنعت ساختمان تصریح کرد: اکنون هزار و 235 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حاضر هستند و با توجه به اینکه رونق یکی از الزامات بخش صنعت و ساختمان است بنابراین قصد داریم با برگزاری این نمایشگاه اقدامی در جهت خروج از رکود برداریم.


دبیرکل اتاق تعاون ایران با بیان اینکه برنامه‌ریزی اتاق برای برگزاری نمایشگاه صنعت و ساختمان درسال آینده در دو بخش است، ادامه داد: از مجلس و دولت درخواست داریم تا سیاست‌های تحریک بخش مسکن و ساختمان را مدنظر قرار دهند.


وی اضافه کرد: تأمین مالی مناسب در بخش‌های گوناگون صنعت ساختمان، پرداخت دیون پیمانکاران، تأمین مالی فعالین این بخش و برداشت قیود در بانک‌ها از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه دولت و مجلسی ها قرار گیرند.


عظیمی خاطر نشان کرد: استفاده از نوآوری و تکنولوژی جدید و محصولات تولیدی با تکنولوژی روز از جمله تفاوت‌های شانزدهین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمان با دوره های پیشین است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ساختمان مسکن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته