دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1395 - 12:15
استاندار تهران مطرح کرد

تهران نیازمند کمک خیرین برای ساماندهی معتادان و متکدیان

استاندار تهران از خیرین استان تهران خواست تا در کنار امور خیر در بخش سلامت و بهداشت برای ساماندهی معتادان و متکدیان تهران نیز وارد شوند.
کد خبر : 109155

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان تهران با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: تهران نیازمند توجه بیشتری است و در استان تهران شاهد غفلت زیادی هستیم؛ برخی از شهرستان‌های استان تهران جمعیتی معادل جمعیت استان‌های کشور دارند .


وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و رئیس قوه قضاییه به استان تهران تصریح کرد: در سفر رئیس‌جمهور و آیت‌الله آملی لاریجانی به استان تهران تلاش کردیم هویت تهران را مطرح کنیم و از این طریق کسری‌هایی در استان تهران در بخش‌های مختلف با دستور رئیس‌جمهور و در بخش‌های امنیتی و قضایی با دستور رئیس قوه قضاییه مرتفع شد.


استاندار تهران نقش خیرین در رفع مشکلات و کمبودهای استان تهران را مهم برشمرد و افزود: برخی از شهرستان‌های استان تهران با 70 هزار نفر جمعیت هنوز بیمارستان ندارند و خیرین می‌توانند در رفع این‌ نیازها تاثیرگذار باشند.


هاشمی ادامه داد: تراکم جمعیت در شهرستان بهارستان به ازای هر کیلومتر مربع 9 هزار و 500 نفر است که این تراکم در مدارس آن نیز دیده می‌شود و این برای استان تهران به عنوان پیشانی نظام مناسب نیست.


وی در ادامه به طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان و متکدیان تهران اشاره کرد و گفت: منابع استان در ساماندهی معتادان و متکدیان تهران محدود است و هر چقدر بتوانیم اجرای این طرح را ادامه دهیم از نظر امنیتی و کاهش سرقت‌های خرد در استان موثر است.


استاندار تهران ادامه داد: در استان تبریز شهروندان به متکدیان پول نمی‌دهند و از طریق تشکیل انجمن خیرین به افراد نیازمند کمک می‌کنند.


هاشمی از خیرین استان تهران خواست تا در کنار امور خیر در بخش سلامت و بهداشت برای ساماندهی معتادان و متکدیان تهران نیز وارد شوند.


وی عنوان کرد: باید جلسه‌ای با حضور افراد شاخص و اصناف مختلف برگزار شود و نیازهای استان برای کمک خیرین در این جلسه مطرح و مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته