دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 13:47

برگزاری سمینار «من و آینده من» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسدآباد

سمینار «من و آینده من» با هدف آشنایی دانشجویان و دانش‌آموزان با انواع روش‌های برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و ارتباط برخی از رشته‌های تحصیلی با مشاغل و نحوه ورود به بازار کار برگزار شد.
کد خبر : 108845

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس مرکز رشد واحد همدان با بیان اینکه سمینار من و آینده من با هدف آگاهی بخشی به دانش آموختگان و دانشجویان جدیدالورود درباره آینده تحصیلی و شغلی برگزار می‌شود، تصریح کرد: «در این سمینار با شیوه‌های مختلف تلاش می‌شود تا دانشجویان با مفهوم واقعی کارآفرینی به عنوان راهکار سوم (علاوه بر استخدام و خود اشتغالی) بیشتر آشنا شوند.


عضو هیات علمی واحد اسدآباد در این سمینار گفت: «سمینار من و آینده من سعی در اصلاح نگرش دانشجویان به فرایند اشتغال و سوق دادن آنها از کارجویی به کارآفرینی است.»


مهدی عسگری کیا افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد زمینه مناسب برای داشتن روحیه خود باوری، امید و حرکت به سوی آینده‌ای با چشم‌انداز روشن بسیار موفق عمل کرده است«.


رئیس مرکز رشد واحد همدان تلاش برای تبدیل فضای ذهن دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، از کارجویی به کارآفرینی را به عنوان راهکاری برای توسعه پایدار عنوان کرد.


وی افزود: «رسالت اصلی ما در مراکز رشد پویا و دفاتر ارتباط با صنعت این است که دغدغه‌مندی دانشجویان را دغدغه خود بدانیم و تلاش کنیم تا افق اشتغال دانشجویان را شفاف‌تر کنیم که این شفافیت تصمیم‌گیری را برای دانشجویان و دانش‌آموختگان منطبق بر واقعیات بنا خواهد کرد«.


عسگری کیا تصریح کرد: «سمینار من و آینده من، بازتاب نگاه جدیدی از دانشگاه آزاد اسلامی است که به مقوله اشتغال و کارآفرینی می‌پردازد«.


این عضو هیات علمی واحد اسدآباد که سخنران همایش من و آینده من بود، با تشریح اصول ارتقای بهره وری فردی، به معرفی پارامترهای موثر در ارتقای توانمندی‌های فردی پرداخت و با مورد مطالعه قراردادن مدل اشتغال و موفقیت کارآفرینان موفق جوان، انگیزه خاصی را در جمع حاضر ایجاد کرد.


این همایش یکروزه به همت حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی و همکاری شرکت آموزشی و مشاوره‌ای برازه در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته