دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 مرداد 1395 - 11:14
جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

معرفی 16 تیم صعودکننده مسابقات فوتبال سه‌نفره در همدان

بعد از برگزاری دور نخست مسابقات فوتبال سه‌نفره جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی، چهره 16 تیم راه‌یافته به مرحله بعدی مشخص شدند.
کد خبر : 108727

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان که از صبح دوشنبه به میزبانی همدان آغاز شده است، دومین روز خود را با برگزاری مسابقات فوتبال و بسکتبال سه‌نفره پیگیری کرد.


در رشته فوتبال گل‌کوچک 22 تیم حاضر در 6 گروه تقسیم‌بندی شدند و به صورت دوره‌ای مسابقات خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز کردند.


به گفته مسئولان فنی رشته فوتبال گل‌کوچک این رقابت‌ها در نصف زمین استاندارد فوتسال و در دو تایم 10 دقیقه‌ای و با سه بازیکن برگزار شد.



در دور مقدماتی و دوره‌ای این رقابت‌ها 28 مسابقه در دو زمین انجام شد تا چهره 16 تیم برتر مشخص شود.


قرار بود در پایان مرحله نخست و بعد از بازی‌های دوره‌ای دو تیم برتر هر گروه به همراه چهار تیم سومی که بهترین عملکرد را داشته باشند راهی مرحله بعدی شوند که به‌ این‌ ترتیب، بر اساس جدول 16 تیم راه‌یافته به شرح زیر باید روز چهارشنبه برابر هم به میدان بروند.


کرمانشاه به مصاف البرز می‌رود، مازندران با خوزستان پیکار خواهد کرد، لرستان با علوم و تحقیقات روبه‌رو خواهد شد، چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی، فارس با همدان میزبان، مرکزی و خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و قم، سرانجام گلستان با کرمان روبه‌رو خواهند شد.


جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریور و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته