دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 11:00

واحد یادگار امام خمینی (ره) میزبان بیش از ۶۰۰ میهمان نوروزی از واحد‌های سراسر کشور

مسئول ستاد اسکان مسافران نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: بیش از 600 نفر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی میهمان این واحد دانشگاهی بودند.
کد خبر : 10847

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سیدمحمود خراسانی کیاسری گفت: با توجه به دستورالعمل سازمان مرکزی و تاکید دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه درخصوص تامین شرایط و امکانات رفاهی لازم برای اسکان همکاران اداری و اعضای هیئت علمی مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در ایام تعطیلات نوروزی، ستاد استقبال از میهمانان نوروزی در واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از ۲۸ اسفند ماه۹۳ کار خود را آغاز و تا ۱۴ فروردین ماه سال جاری نیز فعالیت خود را ادامه داد.


معاون اداری و مالی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ادامه داد: از زمان تشکیل ستاد درخواست‌های ثبت‌نام از متقاضیان اسکان از واحد‌ها و مراکز علمی در سراسر کشور تا پایان اسفند بیش از ۶۰۰ نفر درخواست اقامت در واحد یادگار امام(ره) شهرری داشته‌اند و با توجه به ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی و مساعدت‌های ویژه دکتر سیدفرج الله موسوی، رئیس واحد، همه اقدامات لازم برای اسکان و اقامت همکاران انجام پذیرفت.


خراسانی کیاسری ادامه داد: با توجه به نظر مساعد رئیس واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و در راستای تکریم میهمانان نوروزی، خوابگاه ۱۶ واحدی دانشگاه که از مجموعه‌های اقامتی مجهز و مطلوب نوروزی و دارای امکانات رفاهی و اقامتی مناسب است در ایام تعطیلات نوروزی میزبان همکاران دانشگاهی بود.


معاون اداری مالی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از تلاش شبانه روزی و بی‌وقفه مهندس یوسف تقی‌زاده، رضا خدیر و عوامل اجرایی ستاد قدردانی و تشکر کرد و افزود: رضایت و خرسندی میهمانان، کیفیت خدمات ارائه شده به مسافران نوروزی، برخورد مناسب اعضای ستاد با میهمانان و ارتباط مداوم اعضای ستاد مرکزی اسکان مستقر در میهمانسرای واحد از جمله اقدامات ارزشمندی بوده است که در این ایام از سوی مسئولان ستاد اسکان مسافران نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) به نحو شایسته‌ای انجام پذیرفته است.


نصب بنرهای خیرمقدم، فراهم کردن امکانات رفاهی محل اسکان، راهنمای شهر و بروشور برای میهمانان و فراهم کردن بازدید میهمانان از اماکن مذهبی و تاریخی شهرستان ری نظیر حرم مطهر حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) برج طغرل، چشمه علی، بی‌بی شهربانو و دیگر اماکن سیاحتی و گردشگری از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های ستاد اسکان سال۹۴ این واحد بوده است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با جمعیتی بیش از ۳۰ هزار دانشجو و تعداد ۶۷هزار فارغ‌التحصیل یکی از بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی در سطح کشور است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب