دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 10:53
رئیس دانشگاه آزاد واحد کاشان:

اوج گرفتن ملت ایران حاصل هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی است

رئیس دانشگاه آزاد واحد کاشان گفت: اوج گرفتن ملت ایران در دنیای امروز که سردمداران مستکبران تلاش می‌کنند ملت ایران را در تمامی زمینه‌ها عقب نگه دارند، حاصل هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر : 10841

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی اخباری در اولین روز فعالیت دانشگاه آزاد واحد کاشان در دیدار نوروزی با تقدیر و تشکر از کارمندان و استادان، گفت: اوج گرفتن ملت ایران در دنیای امروز که سردمداران مستکبران تلاش می‌کنند ملت ایران را در تمامی زمینه‌ها عقب نگه دارند، حاصل هشت سال دفاع مقدس و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است و بر همین اساس است که ملت ایران قدردان ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است و هیچ‌گاه یاد و خاطره حماسه‌های آنان را فراموش نخواهد کرد.


رئیس دانشگاه آزاد واحد کاشان رمز شکست ناپذیری ایران را ادامه همین روند و نیز اطاعت از مقام معظم رهبری دانست و افزود: اگر دشمن نتوانسته اهدافی را که در عراق، لیبی، سوریه و دیگر کشورهای منطقه اجرا کرده در این کشور هم پیاده کند، چیزی نیست مگر تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و ایستادگی و پیروی ملت ایران از ولایت فقیه.


اخباری با توجه به اینکه ثمره یکی دیگر از ایستادگی‌های ملت ایران بعد از دو دهه تلاش به بار نشست و آن پیروزی در مساله هسته‌ای بود که در دولت تدبیر و امید با تلاش شبانه روزی تیم هسته‌ای و هدایت‌ها و راهنمائی‌های مقام معظم رهبری به بار نشست و انشاالله در آینده نزدیک شاهد شیرینی این پیروزی خواهیم بود.


وی افزود: دشمن بداند جز با زبان منطق با هیچ ابزاری دیگری نخواهد توانست با ملت ایران همکاری و تعامل داشته باشد.


در پایان این دیدار نوروزی کارمندان به همراه هیئت رئیسه دانشگاه با حضور در قبور شهدای گمنام دانشگاه پیمان بستند که با تلاش و کوشش برای اهداف نظام اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی و نیز در سایه همدلی و همزبانی گام بردارند.


انتهای پیام/

برچسب ها: دفاع مقدس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته