دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 فروردين 1394 - 08:40
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد رودهن:

عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» باعث وحدت بیشتر بین دولت و ملت می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد رودهن گفت: مقام معظم رهبری با نام‌گذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» درصدد وحدت بیشتر بین دولت و ملت بودند.
کد خبر : 10789

حجت‌الاسلام‌ محمدابراهیم سراج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، درخصوص نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»، اظهار کرد: امسال با تدبیر مقام معظم رهبری این نام انتخاب شد و قطعاً ایشان بر اساس یک سلسله مسائل خاص که مرتبط با سرنوشت کشور است این نام را انتخاب کرده‌اند.


وی ادامه داد: همچنین با توجه به جنگ‌های تروریستی که در منطقه شاهدیم، اگر در داخل همدلی و همزبانی داشته باشیم می‌توانیم مقابل هر گونه مشکلی بایستیم.


مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد رودهن افزود: با توجه به موضوع مذاکرات هسته‌ای، شعار سال می‌تواند دستاوردهای بسیار زیادی برای کشور به همراه داشته باشد و با توجه به صدور بیانیه اخیر، این تفاهم باید با همدلی و همزبانی ادامه پیدا کند. مردم و دولت گوش به شایعات داخل و خارج ندهند و اگر توافقی صورت نمی‌گرفت باز هم مردم و دولت باید در عرصه اقتصاد، حوزه نظامی و سایر حوزه‌ها پشت هم می‌ایستادند.


سراج اظهار کرد: برای تحقق این شعار باید همان‌گونه که تاکنون از سوی دولتمردان صداقت دیده‌ایم در ادامه هم شاهد صداقت آنان باشیم و مردم هم همچون گذشته دولت را بیش از پیش حمایت کنند.


وی گفت: وقتی دولت و ملت نسبت به هم خوشبین باشند، این می‌تواند دستاوردهای زیادی را برای کشور به همراه داشته باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته