دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مرداد 1395 - 14:58
سخنگوی کمیسیون عمران مطرح کرد:

برای اصلاح زیرساخت و ارتقای کیفیت حمل‌ونقل ریلی باید به دولت زمان داد/ تلاش مجلس برای تامین منابع مالی پروژه‌های ریلی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: مجلس می‌داند که برای اصلاح زیرساخت‌ها و ارتقای کیفیت در حوزه‌های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی، باید به دولت زمان داده شود.
کد خبر : 107665

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که نمایندگان مجلس هیچ‌گاه حمایت‌های خود از بخش حمل و نقل را دریغ نکرده‌اند، گفت:اولین جلسه کمیسیون عمران پس از آغاز به کار مجلس دهم با وزیر راه و شهرسازی و معاونان آن بوده که خوشبختانه در این جلسه درباره تمامی بخش‌های حمل و نقلی به ویژه حوزه ریلی کشور برگزار و اینکه مجلس بایستی چه حمایت هایی از این بخش زیر بنایی داشته باشد، بحث و گفت‌وگو شد.


وی افزود:خوشبختانه مجلس برای حوزه ریلی اهمیت ویژه‌ای قائل است و نسبت به برنامه‌ها و پروژه‌های آتی این حوزه و هم برای تامین منابع مالی آن تلاش می‌کند.


بدری تصریح کرد:وجود برخی مشکلات در حوزه ریلی انتظار دست‌اندرکاران و مسئولان صنعت ریلی را از نمایندگان کمیسیون عمران و همچنین برنامه و بودجه بیش از پیش افزایش داده است.


نماینده مردم اردبیل با اشاره به اینکه انتظار مجلس از بخش ریلی و مسئولان آن این است که برنامه‌ها و سیاست‌های خود را کارشناسی و در جهت ارتقای خدمات ریلی و رفع موانع اجرایی کنند، اظهار کرد:اگر قرار است این صنعت متناسب با نیاز مردم پیش برود دولت باید تلاش بیش‌تری بکند.


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد:مجلس می‌داند که برای اصلاح زیر ساخت ها و ارتقای کیفیت در حوزه های حمل و نقلی به ویژه صنعت ریلی، باید به دولت زمان داده شود و ما به عنوان نمایندگان مردم آماده هرگونه همکاری با دولت هستیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته