دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 15:34
رضایت عنوان کرد:

توسعه فضای آموزشی، پژوهشی و افزایش کیفیت عملکرد از برنامه‌های واحد علوم دارویی در سال جدید

رئیس واحد علوم دارویی توسعه فضای آموزشی و پژوهشی، توسعه نیروی انسانی و افزایش کیفیت عملکرد نیرو‌ها در حوزه هیئت علمی و کارکنان، ارائه راهکارهایی برای افزایش درآمد غیرشهریه‌ای را از اولویت‌ برنامه های سال جاری این واحد دانشگاهی اعلام کرد.
کد خبر : 10745

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سید مهدی رضایت در دیدار با روسای دانشکده‌ها، مدیران گروه، استادان، مدیران و کارکنان واحد علوم دارویی با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو، از زحمات دلسوزانه همه همکاران که ثمره آن موفقیت‌های روز افزون واحد علوم دارویی است، قدردانی و توفیق روزافزون در سال جدید را از درگاه خداوند مسئلت کرد.


رضایت با تاکید بر تکریم ارباب رجوع، از حاضران خواست تا تغییر را به عنوان یک رویه ثابت در بهبود فرآیندهای کاری خود مدنظر قرار دهند و با اعتقاد به تغییر و ثبات در رفتار، در راه خدمت توام با اشتیاق، بدون منت و با تکریم، ثابت قدم باشند چرا که منشاء آرامش خواهد بود.


رئیس واحد علوم دارویی اقداماتی نظیر توسعه فضای آموزشی و پژوهشی، توسعه نیروی انسانی و افزایش کیفیت عملکرد نیرو‌ها در حوزه هیئت علمی و کارکنان، ارائه راهکارهایی برای افزایش درآمد غیرشهریه‌ای را از اولویت‌های سال جاری اعلام کرد و از مجموعه علوم دارویی خواست تا با ارائه راه حل‌ها و ایده‌های نوآورانه و استقبال از تغییرات لازم، واحد را در راه رسیدن به این اهداف یاری کنند.


رضایت در پایان سخنان خود از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاون علوم پزشکی نیز قدردانی کرد.


در این مراسم با مرور گزیده‌ای از اخبار سال ۹۳ و اجرای موسیقی زنده، دکتر سپیده اربابی معاون پژوهش و فناوری، دکتر عباس احمدی معاون آموزشی، دکتر فرشاد هاشمیان معاون دانشجویی و رئیس دانشکده داروسازی، مهندس غلامحسن محبتی معاون اداری- مالی، دکتر ابراهیم بلالی رئیس دانشکده علوم و فناوری های نوین و مهندس امین امانتدار مدیر حراست واحد علوم دارویی نیز با تبریک فرا رسیدن سال جدید، رویکردهای مهم حوزه خود را بیان کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته