دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1395 - 14:30
درگفت‌وگو با آنا

درویش: دلیلی بر جریمه بازیکنان وجود ندارد/ سایپا مدعی حضور در آسیاست

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: معتقدم قرعه خوبی نصیب سایپا نشده است اما با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان تیم به خصوص باتجربه‌ها خیلی زود به جمع تیم‌های مدعی وارد می‌شویم.
کد خبر : 107417

رضا درویش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در واکنش به این موضوع که شنیده شده است بازیکنان سایپا در صورت ناکامی برابر سیاه‌جامگان جریمه می‌شوند، گفت: «نمی‌دانم چه کسانی هستند که می‌خواهند هنوز مسابقات شروع نشده است، برای تیم ما حاشیه درست کنند. ما در بازی اول خود به پرسپولیس با اختلاف تنها یک گل باختیم و در خانه ذوب‌‌‌آهن، قهرمان دو دوره اخیر جام حذفی در دقایق پایانی گل تساوی را خوردیم.»


وی ادامه داد: «تیمی که در بازی خارج از خانه امتیاز گرفته و برابر نایب قهرمان لیگ هم فقط یک گل خورده است، آینده روشنی دارد. حسین فرکی فصل اولی است که تیم سایپا را در اختیار گرفته است و مسلما نیاز به زمان دارد تا تیمش به هماهنگی کامل برسد. این شرایط برای تمامی تیم‌ها وجود دارد و نباید برای تیم بی‌حاشیه ما عده‌ای ایجاد حاشیه کنند.»


مدیرعامل باشگاه سایپا درباره دیدار با سیاه‌جامگان نیز عنوان کرد: «این بازی قطعا آسان نیست. ما باید در خانه تیمی بازی کنیم که 4 امتیاز از 2 بازی اولش گرفته است و روحیه بالایی برای موفقیت در این دیدار دارد. با این حال ما شرایط خوبی داریم و امیدوارم که حداکثر امتیاز را در این بازی خارج از خانه کسب کنیم. معتقدم قرعه خوبی نصیب سایپا نشده است اما با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان تیم به خصوص باتجربه‌ها خیلی زود به جمع تیم‌های مدعی وارد می‌شویم.»


درویش در خصوص اینکه چه رتبه‌ای برای تیمش در لیگ برتر متصور است و آیا این باشگاه مشکلات مالی دارد یا خیر؟ تصریح کرد: «هدف تیم سایپا این است که فصل آینده در لیگ قهرمانان اسیا حضور داشته باشد. در صورتی به این مهم دست خواهیم یافت که بازیکنان به طور کامل با سرمربی تیم و اعضای کادرفنی هماهنگ باشند و خواسته‌های آنها را درون زمین پیاده کنند تا به نتیجه برسیم.»


او خاطرنشان کرد: «خوشبختانه باشگاه سایپا هیچ‌گاه با بازیکنان خود به مشکل مالی برنخورده است و این فصل هم به چنین مشکلی برنخواهیم خورد. پرداخت‌های ما به بازیکنان و کادرفنی تیم به‌موقع بوده و اعضای تیم نگرانی این را نخواهند داشت که مسائل مالی باعث عدم موفقیت‌شان شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته