دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1395 - 00:04
در گفت وگو با آنا

فرکی:سیاه‌جامگان حریف خطرناکی است/ کیفیت زمین مهم است نه ورزشگاه

سرمربی سایپا گفت: از همان هفته اول به دنبال آن بودیم که در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. هنوز هم به دنبال سهمیه هستیم.
کد خبر : 107323

حسین فرکی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دیدار این هفته تیمش در خانه سیاه‌جامگان گفت: «به طور حتم بازی در خانه تیمی که در 2 بازی اول خود 4 امتیاز گرفته، خیلی سخت است. آنها با هدایت مربی فهیمی چون فرهاد کاظمی این فصل خود را آماده تر کردند و آمادگی آن را دارند تا مقابل ما نتیجه خوبی بگیرند. باید با تمرکز و بدون اشتباه بازی کنیم تا در مشهد به مشکلات زیادی نخوریم و بتوانیم خارج از خانه امتیاز بگیریم. در هر حال سیاه‌جامگان حریف خطرناکی است.»


وی در مورد شرایط تیمش گفت: «ما در هفته اول مقابل پرسپولیس موفق نبودیم و برابر ذوب آهن هم نتوانستیم پیروزی را حفظ کنیم و به تساوی رضایت دادیم. تیم سایپا نسبت به فصل گذشته تغییراتی داشته و من هم اولین فصل حضورم را در این تیم می گذرانم. نیاز به این داریم که برابر حریفان به هماهنگی بیشتری برسیم و امیدوارم مقابل سیاه‌جامگان نتیجه خوبی بگیریم. بازیکنان تیم آمادگی خوبی دارند و مصدوم و محروم نداریم. امیدوارم که بچه ها بازی قابل قبولی انجام دهند. ما برای کسب 3 امتیاز بازی خواهیم کرد چرا که در دو هفته اول 5 امتیاز از دست دادیم و نباید بیش از این از تیم های بالای جدول عقب بمانیم.»


سرمربی سایپا در خصوص اینکه تیمش به دنبال چه رتبه ای در لیگ برتر است، عنوان کرد: «ما از همان هفته اول به دنبال آن بودیم که در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوریم. هنوز هم به دنبال سهمیه هستیم. برای رسیدن به چنین هدفی باید هر چه زودتر به تکامل برسیم. قطعا با توجه به نیازهایی که تیم دارد جلو خواهیم رفت و برابر تمامی حریفان به دنبال کسب حداکثر امتیاز خواهیم بود.»


فرکی در واکنش به عدم درخشش مسعود حسن زاده در نوک حمله سایپا بیان داشت: «بازیکنان جدید تیم نیاز به زمان دارند تا با شرایط تیم کنار بیایند. ضمن اینکه حسن زاده کمی دیر به جمع ما اضافه شد و برای آنکه بتواند خود را در ترکیب تیم پیدا کند، باید بیشتر بازی کند و البته در زدن ضربات آخر با دقت بیشتری به توپ ضربه بزند. من به او و تمامی بازیکنان تیم اعتقاد دارم و می دانم بازیکنان سایپا در دیدارهای پیش رو ارزش های خود را ثابت خواهند کرد.»


او در مورد اینکه سایپا باید در ورزشگاه دستگردی میزبان باشد و در دیدار با تیم های پرطرفدار ناچار است در ورزشگاه تختی بازی کند، اظهارداشت: «این موضوعی بوده که فصل پیش هم سایپا با مواجه بوده است. ما باید در تمرینات برنامه های تاکتیکی خود را به طور کامل مرور کنیم و در زمان بازی زیاد فرقی نمی کند در کدام ورزشگاه بازی می کنیم. سایپا طرفدار زیادی ندارد. مهم کیفیت زمین مسابقه است که تفاوت زیادی بین دستگردی و تختی وجود ندارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته