دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مرور خاطرات فیلمبردار «تنهای تنهای تنها» و «نفس» در برنامه تلویزیونی «سینمای جوان»

یازدهمین قسمت برنامه تلویزیونی «سینمای جوان» این هفته ویژه انجمن سینمای جوانان مشهد روی آنتن شبکه مستند می‌رود و با خاطره‌گویی ساعد نیکذات همراه است.
کد خبر : 107144

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، در این قسمت از برنامه که به معرفی هنرمندان فیلمساز و عکاس و همچنین فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان مشهد دارد، سیده نسرین شاه محمدی مدیر دفتر مشهد به ارائه توضیحاتی می پردازد.


در این قسمت با کاظم حسینی مستندساز، امیر اطهر سهیلی فیلمساز مشهدی و فرامرزعامل بردبار از عکاسان دفتر مشهد گفت‌وگو می شود.


در بخش «پیامی در راه» با هدف معرفی فیلمسازان المپیادی سینمای جوان، سیدحمیدرضا مجتهدزاده و محمد حامد اسدی فیلم‌سازان المپیادی از فعالیت های خود خواهند گفت.


در بخش «یک هنرمند، یک خاطره» ساعد نیک ذات فیلمبردار سرشناس ایران از خاطرات حضور خود در انجمن سینمای جوان مشهد می گوید. هنرمندی که در آثار متعددی چون «آه ای عبدالحلیم»، «نفس»، «تنهای تنهای تنها»، «مروارید»، «مهتاب روی سکو»، «ندارها» و... به عنوان مدیر تصویربرداری حضور دارد.


در بخش دفتر خاطرات، تصاویری خاطره‌انگیز از جشنواره‌های برگزار شده به‌ویژه برگزاری صدمین جلسه پاتوق فیلم کوتاه روی آنتن می رود.


«برنامه تلویزیونی سینمای جوان» با تدوین و کارگردانی سعید نجاتی هر هفته 5 شنبه‌ها ساعت 21 و تکرار آن جمعه‌ها ساعت 12 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و یازدهمین قسمت آن پنجشنبه 14 مرداد ساعت 21 در جدول پخش قرار دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: نفس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته