دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1395 - 10:17

نشست مولاوردی با اعضای ستاد مرکزی امر به معروف

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده با اعضای ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به 236 بند قانون این حوزه، گفت: فقط چند بند از این قانون مربوط به بانوان اجرا می شود و باید گام هایی بلند جهت برون رفت از وضعیت موجود برداشت.
کد خبر : 106936

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری؛ شهیندخت مولاوردی در نشست مشترک معاونت امور زنان و خانواده با ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، آمادگی این معاونت را جهت همکاری با شوراها و ستاد مستقر در وزارت کشور و با بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر امور زنان و خانواده در سراسر کشور در راستای اجرای درست قوانین اعلام کرد.


وی در خصوص اقدامات معاونت امور زنان و خانواده در این حوزه اظهار کرد: یکی از 14کارگروه تشکیل شده در این معاونت از ابتدای فعالیت دولت یازدهم، کارگروه تعمیق باورهای دینی است که در جهت گسترش فرهنگ و باورهای دینی اقداماتی را در دست انجام دارد.


مولاوردی به سلسله نشست‌های زن، معرفت دینی و اندیشمندان معاصر توسط این کارگروه اشاره کرد و ادامه داد: در راستای تغییر نگرش و عمق بخشیدن به باورهای دینی در سطح جامعه این کارگروه، نشست‌هایی برگزار می‌کند.


معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به قانون راهکارهای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب گفت: این معاونت یکی از دستگاه‌هایی است که از میان 236 بند از این قانون، فقط چند بند از آن را در حوزه فعالیت خود دارد، با این وجود تمام تلاش خود را به کارگرفته‌ایم و امیدواریم ضمن همکاری با ستاد امر به معروف در وزارت کشور، بتوان در جهت برون رفت از وضع موجود گام‌های موثری برداشت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته