دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1395 - 17:20

تیموریان : اعلام مبلغ قرارداد‌ها اشتباه بود/ رقم قرارداد تعدادی از بازیکنان غیر واقعی اعلام شد

 کاپیتان تیم ملی ایران گفت : در دنیای فوتبال رقم قراردادهای بازیکنان همیشه بین او و باشگاه می‌ماند.
کد خبر : 106789

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا در تبریز، درباره تقسیم امتیازات در دربی تبریز گفت: «دیدار با گسترش فولاد بازی پایاپایی بود، هر دو تیم برای امتیاز این بازی برنامه داشتند. البته این بازی حساسیت چندانی نداشت، چون دربی در تبریز به علت حمایت هواداران فوتبال این شهر از همه تیم‌ها حساسیتی ندارد و کم‌حاشیه است. بازی در کل خوب بود و هر تیم به یک امتیاز قناعت کردند.»


هافبک جنگنده تیم ماشین‌سازی تبریز در رابطه با اینکه آیا مصدومیت او به طور کامل رفع شده یا نه اظهار داشت: «مصدومیت من به‌طور کامل برطرف شده‌است و حتی در هفته اول هم می‌توانستم به میدان بروم و برای تیمم بازی کنم، اما تا زمانی که بتوانم خودم را به شرایط بازی برسانم کمی زمان می‌برد. من دیر به جمع بازیکنان اضافه شدم و کمی از برنامه تاکتیکی تیم عقب هستم. با این حال تلاش خواهم کرد هر چه زودتر خودم را به ترکیب تیم برسانم.»


تیموریان در خصوص انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و اینکه وی گرانقیمت‌ترین بازیکن لیگ نام گرفته است، هم تصریح کرد : «اولاً مسئولان سازمان لیگ نباید رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف را اعلام می‌کردند، اما درباره اینکه برخی‌ها می‌گویند مبلغ زیادی از ماشین‌سازی گرفته‌ام باید بگویم این موضوع صحت ندارد. چون برخی از بازیکنان سایر تیم‌ها مبالغی به مراتب بیشتر از من دریافت کرده‌اند، اما بنا به دلایلی که مسئولان آنها بهتر از هر کسی می‌دانند رقم واقعی قرارداد این بازیکنان اعلام نشده است.»


وی ادامه داد: «این روال درستی نیست. در دنیای فوتبال رقم قراردادهای بازیکنان همیشه بین او و باشگاه می‌ماند چون این موضوع وقتی رسانه‌ای شود برای باشگاه‌ها و بازیکنان دردسر ساز می‌شود و من این روش را مناسب نمی‌دانم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب