دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1395 - 09:02
با حضور هزاران نفری مردم و جامعه دانشگاهی واحد میانه

آئین تشییع و تدفین دو شهید گمنام در آقکند بخش کاغذکنان برگزار شد

آئین تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام با حضور هزاران نفری مردم شهیدپرور و جمع کثیری از استادان، کارکنان و دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.
کد خبر : 106662

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تشییع پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس، از محل سپاه ناحیه میانه به سمت امامزاده اسماعیل(ع) (مسجد جامع) و مراسم معنوی و با شکوه شبی با شهدا بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع برگزار و این حرکت معنوی و با ارزش فرهنگی لمس و مشاهده شد.


بعد از مراسم استقبال و تشییع پیکر این دو شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در شهرستان میانه، مردم آقکند بخش کاغذکنان با همراهی صدها نفر از مسئولان شهرستان، دو شهید گمنام 17 و 22 ساله را با عزت تمام تشییع و تدفین کردند.



در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه میانه با بیان این که در محضر شهدا بودن توفیق و عنایتی از جانب خداوند است، اظهار کرد: «به ظاهر ما میزبان شهداییم اما در واقع، ما میهمانیم و آنها میزبان هستند.»


سرهنگ پاسدار جعفر غیابی شهدا را مدافعان واقعی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دانست و گفت: «شهدا اجازه ندادند انقلاب اسلامی ایران که مقدمه انقلاب حضرت ولی عصر(عج) است به انحراف کشیده شود.»



شهدای گمنام این شهر در پارک قاینار خاکسپاری شدند تا برای همیشه فضای معنوی این شهر را عطرآگین کنند و مأمن و پناهگاهی برای طالبان فیوضات الهی باشند.


در این مراسم، مقامات ارشد نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات، نهادها، سازمان‌ها، جامعه دانشگاهی و کارکنان مرکز آموزشی آقکند، مردم شهیدپرور و خانواده‌های معظم شهدا حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب