دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 23:45

دایی: سپاهان فقط روی ضد حمله برنامه داشت/ هرچه بگذرد ما بهتر می‌شویم

سرمربی نفت تهران گفت: مطمئناً وقتی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، اعتراضی هم نمی‌شود. صحنه خاصی نبود که بخواهم به داور اعتراض کنم.
کد خبر : 106649

به گزارش گروه ورزشی آنا، علی دایی در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های نفت و سپاهان گفت: «بازی سختی برای هر دو تیم بود ما خوب شروع کردیم و قبل از گل یکی دو موقعیت داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم. یکی دو موقعیت گلزنی سپاهان داشت ما در یک صحنه هم خوش شانس بودیم که توپ به تیرک دروازه خورد ولی بعد از گل خوردن بر بازی سوار شدیم و دروازه‌بان حریف خوب واکنش نشان داد. نیمه دوم هم خوب کار کردیم و سپاهان فقط روی ضد حمله برنامه داشت. ما در یکی از این ضد حملات غافلگیر شدیم و همان توپ پنالتی شد و تبدیل به گل حریف شد.»


وی ادامه داد: «بازیکنان ما شادابی بازی اول را نداشتند چون بازی قبل خیلی فشار آورده بودیم و زمان کم بود و منتظریم تا دو هفته تمام شود تا درتعطیلات تیم را بسازیم.»


دایی افزود: «بعد از گلی که خوردیم خیلی بهتر شدیم و می‌توانستیم نیمه اول را مساوی کنیم. در نیمه دوم هم موقعیت‌های خوبی داشتیم هرچند که در این نیمه سپاهان فقط روی ضد حمله کار می‌کرد. آنالیز خوبی از سپاهان داشتیم و می‌دانستیم آنها فقط از طریق بازیکنان سرعتی صاحب موقعیت می‌شوند که در یک صحنه ضدحمله خوردیم و متأسفانه پنالتی شد و گل دریافت کردیم و بعد هم هرچه زحمت کشیدیم نتوانستیم گل مساوی را بزنیم.»


سرمربی تیم فوتبال نفت یادآور شد: «طبیعی بود که بچه‌ها شادابی بازی اول را نداشتند. البته هرچه بگذرد ما بهتر می‌شویم در هر حال در بازی گذشته فشار زیادی جلوی استقلال به ما آمد و فاصله زمانی کمی نیز داشتیم الان هم دنبال آن هستیم در ۲ هفته آینده نتایج خوبی بگیریم و سپس به تعطیلات برویم.»


دایی درباره اینکه امروز نسبت به بازی‌های دیگر کمتر به مسائل داوری اعتراض می‌کرد، گفت: «مطمئناً وقتی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، اعتراضی هم نمی‌شود. صحنه خاصی نبود که بخواهم اعتراض کنم. چه زمانی ما اعتراض بی‌خود داشتیم؟ در بازی با استقلال اعتراض کردیم، اعتراض‌مان به کجا رسید. کاری توانستیم کنیم؟ نه و به همین دلیل اگر مشکل خاصی هم نباشد، اعتراضی نداریم.»


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها وقت زیادی تلف کرده و بیشتر دفاع می‌کردند، گفت: «این مسئله طبیعی بود. آنها به تهران آمده و یک بر صفر هم جلو بودند و باید دفاع می‌کردند. شاید من هم به اصفهان بروم و چنین شرایطی داشته باشیم، همین کار را انجام دهم. آنها باهوش‌تر بودند و بیشتر توپ را دفع می‌کردند، اما محمد قاضی توپش در نیمه اول گل نشد، ارسلان مطهری در نیمه دوم موقعیت داشت و علیاری هم موقعیتی داشت که گل نکرد. یک مقدار هم بدشانس بودیم که توپ‌های ما گل نشد و سه امتیاز به سپاهان رسید.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته