دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 مرداد 1395 - 23:26

سعداوی: در برخی صحنه‌‌ها خوش شانس بودیم/ دفاع کردن جزئی از بازی است

سرمربی فولاد خوطستان گفت: هدف ما این بود که سه امتیاز را بگیریم و شاید باور این مسئله سخت باشد.
کد خبر : 106637

به گزارش گروه ورزشی آنا، «نعیم سعداوی بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به خاطر غیبتم در نشست خبری پیش از بازی عذرخواهی می‌کنم و باید یاد شهدای مدافع حرم را گرامی بدارم. خصوصا استاد خودم آقای قربانی را، واقعیتش این است که در بازی قبل هم ما باید پیروز می شدیم و فرصت‌های متعدی ایجاد کردیم اما بعد از زدن گل تمرکز لازم را نداشتیم.»


وی افزود: «در بازی قبلی هم باید برنده می‌شدیم اما فرصت‌های متعددی که ایجاد کردیم به خاطر جوانی و عدم تمرکز بازیکنان از دست رفت. نتیجه خوبی نگرفتیم. بازی پرسپولیس و سایپا را به خوبی تحلیل کردیم و در چندین جلسه آنها را مورد ارزیابی قرار دادیم. احساس می‌کردیم با توجه به شرایط‌مان و دارایی که داریم باید نوع بازی تیم را مشخص کنیم.»


سرمربی فولاد گفت: «بعضی از بازیکنان تیم‌مان نفراتی هستند که از رده سنی امید به بزرگسلان آمده‌اند و اولین بار است که لیگ برتر را تجربه می‌کنند و با این جمعیت روبرو می‌شوند. از تک تک بازیکنان راضی هستم و دستورات تاکتیکی را به خوبی اجرا کردند.»


سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص اینکه هواداران پرسپولیس اعتقاد داشتند فولاد ضد فوتبال بازی می‌کند، گفت: «هدف ما این بود که سه امتیاز را بگیریم و شاید باور این مسئله سخت باشد. پرسپولیس فرصت‌های زیادی داشت و در برخی صحنه‌‌ها خوش شانس بودیم، اما اگر برآیند کلی را بررسی کنیم، توانستیم به بازی برگردیم. دفاع کردن جزئی از بازی است. در بازی تیم ملی ایران مقابل آرژانتین هم چنین اتفاقی افتاد.»


سعداوی در خصوص اینکه فولاد بازیکنان جوانی دارد، خاطرنشان کرد: «کاملا درست است. طبق سیاستی که هیات مدیره باشگاه داشت، سعی به استفاده از نیروی‌های جوان و با استفاده بود. اعتماد کردن به این بازیکنان و شناسایی آنها شجاعت و در کنار آن حوصله و حمایت می‌خواهد. دوست دارم با جوانان کار کرده و از چیزی هم نمی‌ترسم. ناگفته نماند که تیم نیاز به تقویت دارد. ما دو سه بازیکن خوب مانند ایوب والی داریم که مصدوم هستند و برخی از بازیکنان نیز مشکل‌شان حل نشده است. امروز نشان دادیم روزهای خوبی در انتظار تیم است و این در شرایطی خواهد بود که حمایت شویم.»


وی در خصوص داوری این دیدار گفت: «اجازه دهید در مورد داوری بحثی نداشته باشم. داور بازی امروز یکی از برجسته‌ترین داوران ما است. شاید در برخی صحنه‌ها تحلیل‌ها و بحث‌هایی صورت بگیرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب