رسمی| تمدید قرارداد دو ساله بختیاری‌زاده و استقلال

سهراب بختیاری‌زاده با حضور در ساختمان باشگاه استقلال، قرارداد خود را با آبی‌پوشان به امضا رساند.

به گزارش خبرگزاری آنا، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در ساختمان این باشگاه و پس از دیدار و گفت‌وگو با علی تاجرنیا، رئیس هیأت مدیره و سرپرست مدیرعاملی باشگاه، قرارداد خود را به مدت دو سال با استقلال امضا کرد.

تاجرنیا در این دیدار ضمن تبریک به سهراب بختیاری‌زاده، برای وی در مسئولیت سرمربیگری تیم فوتبال استقلال آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر