هیأت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» راهی سوئیس شد

هیأت مذاکره‌کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، هیأت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس و سیدعباس عراقچی وزیر خارجه، علی باقری معاون بین‌الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، عبدالناصر همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، کاظم غریب آبادی و اسماعیل بقائی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیأت اعزامی کشورمان را تشکیل می‌دهند.

بنابر اعلام بقائی سخنگوی هیأت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می‌خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.

بقائی تاکید کرد: باتوجه به تجربه‌ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آنها را مطالبه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر