دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

هیات مدیره و بازرس کانون ملی منتقدان تئاتر ایران ابقا شدند

مهدی نصیری، سعید محبی، رضا آشفته، بابک فرجی و سیدجواد روشن به عنوان هیات مدیره و عرفان پهلوانی به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران انتخاب شدند.
کد خبر : 106359

به گزارش گروه فرهنگی آنا، یازدهمین انتخابات هیات مدیره و بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران چهارشنبه 6 مرداد 1395 شمسی با حضور بیشتر عضوهای این کانون در تالار مشاهیر مجموعه تئا‌تر شهر تهران برگزار شد و اعضای این کانون هیات مدیره و بازرس را برای دو سال دیگر انتخاب کردند.


در این جلسه مجمع عمومی و انتخابات کانون که با حضور بیشترین عضوها برگزار شد، پس از رای­‌گیری مهدی نصیری، سعید محبی، رضا آشفته، بابک فرجی و سید جواد روشن به عنوان هیات مدیره و عرفان پهلوانی به عنوان بازرس کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران انتخاب شدند. همچنین امید طاهری و حسن پارسایی به عنوان اعضای علی­‌البدل هیات مدیره و حمید کاکاساطانی به عنوان بازرس علی­‌البدل انتخاب شدند.


بدین ترتیب و در نخستین جلسه­ هیات مدیره که پس از مجمع عمومی برگزار شد، مهدی نصیری برای دو سال دیگر و تا سال ۹7 به عنوان رئیس کانون ملی منتقدان تئا‌تر انتخاب شد و رضا آشفته نایب رییس، سعید محبی مسئول امور مالی، بابک فرجی مسئول روابط عمومی و سید جواد روشن منشی هیات مدیره کانون ملی منتقدان تئا‌تر ایران شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته