دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1394 - 11:01
رئیس واحد آزادشهر تاکید کرد

لزوم شناساندن توانایی‌های علمی و پژوهشی به جهانیان/ حضور پررنگ دانشگاهیان در عرصه‌های بین‌المللی

رئیس دانشگاه آزاد واحد آزادشهر گفت: ما دانشگاهیان توانایی‌های بزرگی در پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه‌ها اعم از فرهنگی، علمی و پژوهشی داریم و این حرکت مستلزم حضور پررنگ دانشگاهیان در عرصه‌های بین المللی و شناساندن این توانایی‌ها به جهانیان است.
کد خبر : 10619

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر کاظم شریعت نیا در جمع معاونان، مدیران و کارکنان واحد آزادشهر گفت: همانطور که سال جدید را با نام بانوی دو عالم فاطمه زهرا و برکات آن آغاز کردیم باید با همدلی و همکاری و تلاش دوچندان در تحقق اهداف و آرمان های دانشگاه آزاد اسلامی که‌‌ همان ترویج علم و دانش و توسعه تحقیق و پژوهش است، کوشا باشیم.


رئیس واحد آزاد شهر با توجه به پیروزی بزرگ کشور ایران در مذاکرات ۱+۵ لوزان گفت: ما دانشگاهیان توانایی های بزرگی در پیشرفت و توسعه در تمامی حوزه‌ها اعم از فرهنگی؛ علمی و پژوهشی داریم و این حرکت مستلزم حضور پر رنگ دانشگاهیان در عرصه‌های بین المللی و شناساندن این توانایی‌ها به جهانیان است.


به گزارش آنا، رئیس، معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۴هم پیمان شدند با همکاری، همدلی و صمیمیت و با تلاشی مضاعف و با رهنمودهای دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق آرمان های دانشگاه آزاد اسلامی بکوشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته