دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 مرداد 1395 - 14:47
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران به آنا گفت

آتش‌سوزی انبار دارو در خیابان توحید/نجات 17 نفر از دام آتش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان 4 طبقه مسکونی واقع در خیابان رباط کریم و یک انبار دارویی در خیابان توحید خبر داد.
کد خبر : 105981

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از آتش سوزی یک ساختمان اداری در خیابان توحید نرسیده به میدان توحید خبر داد و افزود: این حادثه ساعت 16 دقیقه بامداد به سازمان آتش نشانی گزارش شد و در پی آن بلافاصله چهار ایستگاه همراه با نردبان هیدرولیکی و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: پس از حضور نیروهای آتش نشانی مشخص شد، در یک ساختمان سه طبقه اداری که طبقه بالا به عنوان انبار دارو و مواد شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گرفت و بام این ساختمان نیز انباری مملو از دارو و تجهیزات پزشکی بود کاملا دچار حریق و شعله‌ور شده است.


ملکی ادامه داد: با حضور به موقع و سرعت بالای ماموران آتش نشانی از سرایت آتش به ساختمان‌های دیگر جلوگیری شد و ماموران با استفاده از نردبان‌های هیدرولیکی آتش را تحت کنترل قرار دادند که خوشبختانه این حادثه مصدومیت و خسارت جانی نداشت اما خسارات مالی بسیاری برجای گذاشت. در ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد عملیات این حادثه به پایان رسید.


آتش‌سوزی ساختمان 4 طبقه مسکونی در رباط کریم


سخنگوی سازمان آتش نشانی همچنین از حادثه آتش سوزی دیگری در یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان رباط‌کریم، خیابان شیخ محمدی خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 4 و 29 دقیقه بامداد امروز به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به همراه خودروی تنفسی و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: پس از حضور ماموران آتش نشانی مشخص شد در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه 8 واحدی مسکونی آتش سوزی به وقوع پیوسته است و بسیاری از ساکنان این ساختمان مسکونی در طبقات بالای ساختمان محبوس بودند که با کمک ماموران آتش نشانی 17 نفر شامل 8 زن و 9 مرد از حادثه نجات یافتند و تنها یک مرد از ناحیه دست دچار سوختگی شده بود که به مراکز درمانی انتقال یافت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته