دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1394 - 18:41
هواداران سرخپوش راه‌آهنی شدند

تساوی ناامیدکننده پرسپولیس مقابل راه‌آهن/ سرخپوشان دقیقه 90 از شکست گریختند

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم راه‌آهن تهران متوقف شد.
کد خبر : 10576

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس در ورزشگاه آزادی از ساعت 17:00 به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با نتیجه 2بر2 مقابل میهمان متوقف شد.


این نتیجه در حالی برای پرسپولیس به دست آمد که راه‌آهن تا آخرین لحظات این دیدار با 1 گل از میزبان پیش بود اما خطای پنالتی در دقیقه 90 باعث شد تا محمد نوری با گلزنی خود پرسپولیس را از یازدهمین شکست فصل نجات دهد.


سرخپوشان پرسپولیس که این فصل نتایج بسیار ضعیفی را در لیگ برتر به دست آوردند در ادامه روند رو به نزول خود در حالی مقابل راه‌آهن متحمل تساوی شدند که شاگردان فرهاد کاظمی در این بازی به دلیل اخراج یکی از بازیکنان خود 10 نفره کار را دنبال کردند.


نیمه اول بازی با برتری نسبی تیم راه‌آهن همراه بود به طوریکه بازیکنان این تیم روی دروازه همامی که امروز به ثابت درون دروازه سرخپوشان به جای سوشا مکانی قرار گرفته بود حملات زیادی را ترتیب دادند.


سرانجام این حملات یک ضربه ایستگاهی بود که این ضربه رامین رضاییان به گل تبدیل شد که در ادامه پرسپولیس نتوانست در نیمه اول این گل را جبران کند.


نیمه دوم را پرسپولیس بهتر آغاز کرد و سرانجام طارمی در دقیقه 78 توانست کار را به تساوی بکشاند اما این گل تنها 1 دقیقه بعد توسط امین منوچهری مهاجم راه‌آهن پاسخ داده شد تا راه‌آهن دوباره تیم برتر میدان باشد.


در حالیکه هواداران با شعارهای "درخشان حیا کن، پرسپولیس را رها کن" ضمن ابراز انتقاد به نیمکت تیمشان از شکست حتمی بازیکنان پرسپولیس مطمئن بودند داور نقطه پنالتی را نشان داد و محمد نوری توانست کار را در دقیقه 90 به تساوی بکشاند.


نکته جالب اینکه بعد از این پنالتی هواداران باز هم شعار قبلی خود را به شدت تکرار کرده و خواستار برکناری درخشان بودند.


در اندک زمان باقی مانده هواداران پرسپولیس به حمایت از تیم راه آهن پرداختند و امیدوار بودند تا آنها گل سوم را وارد دروازه حریف کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته