دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مرداد 1395 - 08:50
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

کرمان با شکست تبریز راهی دیدار نهایی شد

تیم دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در دور حذفی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در یک بازی حساس نفس‌گیر و جذاب توانست تیم دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی را از پیش رو بردارد و راهی دیدار نهایی شود.
کد خبر : 104585

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دور ماقبل نهایی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان دو تیم کرمان و تبریز در مقابل هم صف‌آرایی کردند که برنده راهی بازی فینال می‌شد و بازنده برای کسب مقام سومی و چهارمی به پیکار دیدار دیگر رده‌بندی می‌رفت.


در این بازی که در سال ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، تیم کرمان که در گروه خود به مقام اول دست‌یافته بود با تمام قوا در مقابل تیم تبریز که در گروه «الف» بازی‌ها به مقام دومی دست پیداکرده بود، رسید.


در ابتدای بازی، این تیم خوش‌دست و باتکنیک کرمان بود که با سه گل از حریف خود پیش افتاد. در این سه گل تبریزی‌ها هرچه زد با دفاع سخت حریف و واکنش‌های خوب دروازه‌بان کرمان مواجه شد و سرانجام در امتیاز 3 بر یک قفل دروازه کرمان باز شد.


بعد از این گل، کرمان توانست یک گل دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کند ولی با دو حمله برق‌آسای آذری‌ها جبران شد و تابلو نتایج نتیجه 4 بر 3 را نمایش داد. هر دو تیم بعد از وقت استراحتی که توسط مربی تیم کرمان گرفته شد به میدان مسابقه بازگشتند و پس از چند کش‌وقوس بازی بااحتیاطی را در دستور کار قرار دادند و از کوچک‌ترین غفلت حریف کمال بهره‌ را بردند.



سپس هر دو تیم در یک جدال نفس‌گیر و یک دقیقه مانده که داور سوت پایان نیمه اول را به صدا دربیاورد در امتیاز یازده برابر شدند و تیم کرمان با دو ضدحمله در این زمان نتیجه را ۱۳ بر دوازده به سود خود به‌پایان رساند تا نیمه جذاب و مهیج اول را راحت به رختکن برود.


در نیمه دوم هر دو تیم با گوش دادن به فرمان مربیان و با شناخت بیشتر از یکدیگر پای به زمین مسابقه گذاشتند و با کسب هر امتیاز از سوی هر تیم بلافاصله توسط دیگری پاسخ داده می‌شد، شرایط به همین نحو پیش می‌رفت که جوانان تبریزی توانستند در نتیجه 18 بازی را به‌تساوی بکشانند.


هر دو تیم کرمان و تبریز از این امتیاز به بعد دوشادوش هم پیش می‌رفتند تا اینکه در امتیاز 25 تیم کرمان که موفق شده بود همه حریفان خود را از ابتدا تا این مرحله شکست دهد با اختلاف یک امتیاز این نیمه را با امتیاز ۱۳ بر ۱2 از تبریزی‌ها ببرد و در نهایت در دو نیمه با نتیجه ۲۷ بر 25 برنده جدال نفس‌گیر بازی ماقبل فینال شود.


بااین‌حال کرمان به انتظار برنده بازی اصفهان و تهران خواهد نشست تا امروز فینال مهیجی را برگزار کند و تبریز هم باید چسم انتظار بازنده دیدار اصفهان و تهران باشد تا برای سکوی سومی پیکار کنند.


مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیر تا چهار مرداد جاری در حال برگزاری است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته