دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مرداد 1395 - 16:40
با عقد تفاهم‌نامه

دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی با اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی همکاری می‌کند

تفاهم‌نامه همکاری متقابل بین آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی امروز سوم مرداد 1395 منعقد شد.
کد خبر : 104571

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه مشترک هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، متن تفاهم‌نامه همکاری این دو مرکز علمی و آموزش به امضا رسید.


دکتر آرش زنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در این جلسه، دانشگاه را ادامه و استمرار آموزش و پرورش معرفی کرده و با توجه به جایگاه ویژه واحد ایلخچی در استان آذربایجان شرقی، ایجاد هماهنگی و تعامل میان مراکز آموزشی استان را موجب توسعه پژوهش‌های علمی دانست و به نقش دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی در این توسعه تاکید کرد.


وی گفت: «این دانشگاه با کادر علمی مجرب آمادگی خود را در همکاری های پژوهشی و فناوری و آموزشی با مدارس استان اعلام می‌کند.»


محمد اکرمی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی هم به مشکلات کمی آموزش و پرورش اشاره کرد و توجه به کیفیت و افزایش تجهیزات و نیروی انسانی متخصص را از اهداف این سازمان دانست.


وی اصلاح فرآیندها را از اولویت‌های کاری آموزش و پرورش دانست و اظهار کرد: «ما در این زمینه نیازمند کمک های علمی و پژوهشی دانشگاه هستیم.»


در پایان این نشست متن تفاهم‌نامه همکاری های طرفین قرائت و به امضای دکتر آرش رنجبران رئیس دانشگاه واحد ایلخچی و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی رسید.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته