انگجی: کیفیت آموزشی مهمترین فاکتور در جذب دانشجو است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، رئیس واحد تبریز در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بر لزوم ارتقای کیفی آموزشی از سوی واحدهای دانشگاهی تأکید کرد و گفت: «مشتری مداری دومین فاکتور بعد از کیفیت آموزشی برای در جذب دانشجو در دانشگاهها ست و از اهمیت بالایی برخوردار است و روابط عمومیها از این نظر وظیفه سنگینی برای عرضه و انعکاس پتانسیل های دانشگاهها به افکار عمومی و رسانه ها دارند.»
انگجی تصریح کرد: «روابط عمومی ها جایگاه والایی در سازمانها و مخصوصاً دانشگاهها دارند، آنها پیشانی بلندی برای معرفی دانشگاه هستند و باید در عصر حاضر هنرمندانهتر و هوشمندانهتر فعالیت کنند.»
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به نزدیک شدن سال تحصیلی جدید در راستای شناساندن پتانسیلها و امکانات و رشتههای موجود در دانشگاه آزاد اسلامی استان به جوانان و خانوادهها شاهد سال تحصیلی پررونق و با کیفیت بالایی در استان باشیم.
دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان آذربایجان شرقی به همت و میزبانی اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز دوم مرداد سال جاری در سالن شمس این دانشگاه برگزار شد.
انتهای پیام/