دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1395 - 16:38

سه معاون واحد عجب‌شیر منصوب و معرفی شدند ‎

آئین معارفه سه معاون فرهنگی و دانشجویی، اداری ومالی و آموزشی و پژوهشی واحد عجب شیر با حضور رئیس شورای تخصصی دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر : 103905

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر سید جواد انگجی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مهندس امیر پروال به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی، مهندس احد عطایی به عنوان معاون آموزشی پژوهشی و مهندس ناصر مست‌چمن به عنوان معاون اداری و مالی واحد عجب‌شیر معرفی شدند.


آئین معارفه معاونان فرهنگی و دانشجویی، اداری و مالی و آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب‌شیر با حضور دکتر محمد نریمانی رئیس شورای تخصصی دانشجوییفرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، برگزار شد.


در این مراسم دکتر پرویز احدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد عجب شیر با تاکید بر ارتقای سطح علمی و فرهنگی واحد ، طی سخنانی رسیدن واحد به این مرحله را مرهون تلاش همه کارکنان خدوم دانشگاه دانست و همه را به همدلی و کار بیشتر و ایجاد رضایتمندی در دانشجویان و ارباب رجوع فرا خواند.


رئیس واحد عجب شیر با قدردانی از ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان زبده استان، از مدیریت مدبرانه دکتر میرزاده و حمایت های بیدریغ دکتر انگجی و رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به نیکی یاد کرد.


وی با تشکر از مسئولان حوزه‌های مختلف، برای معاونان جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.


رئیس شورای تخصصی دانشجویی فرهنگی استان آذربایجان شرقی هم با قدردانی از خدمات شایسته و دلسوزانه مسئولان واحد عجب شیر گفت: «هیات رئیسه محترم با وحدت، همدلی و تجاربی که سال های سال در عرصه های علمی، فرهنگی دارند باید دست به دست هم دهند و وارد عرصه کار شوند.»


نریمانی با بیان اینکه هر موفقیتی در دانشگاه تا کنون حاصل تلاش همه مسئولان و کارکنان بوده است، گفت: «بحث‌های آموزشی و فرهنگی به عنوان رکن‌های اصلی دانشگاه از اهمیت زیادی برخوردارند و باید به این اصل مهم توجه بیشتری کرد.


وی، مهندس امیر پروال عضو هیات علمی و نماینده ریاست عالیه دانشگاه آزاد در هیات نظارت بر تشکل‌های دانشجویی استان را به عنوان معاون فرهنگی دانشجویی، مهندس احد عطایی عضو هیئت علمی دانشگاه را به عنوان معاون آموزشی پژوهشی و مهندس ناصر مست چمن را هم به عنوان معاون اداری و مالی این واحد دانشگاهی معرفی و آرزوی موفقیت کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته