دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 تير 1395 - 14:38
نتایج مسابقات هندبال دسته 2 دانشجویان پسر

کرمان، ارومیه را از پیش روی برداشت

تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توانست با نتیجه 26 بر 20 در یک بازی جذاب و مهیج تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه را از پیش روی بردارد.
کد خبر : 103633

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دو تیم کرمان و ارومیه در بازی نخست دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد همدان در حال برگزاری است به مصاف هم رفتند.


کرمانی‌ها که گام نخست را مقتدرانه برداشته بودند در این بازی نیز کاملا هجومی ظاهر شدند و سعی داشتند تا کنترل بازی را در دست بگیرند.


بازیکنان تیم ارومیه هم با انگیزه و با برنامه وارد زمین شدند و در نیمه نخست بازی پایاپای و نفس‌گیری از خود به نمایش گذاشتند.


در این نیمه 22 گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم کرمان 12 گل بود و ارومیه‌ای‌ها هم 10 گل را وارد دروازه حریف کردند.



با شروع نیمه مربیان تیم ارومیه سعی در جبران گل‌های خورده داشت که طی دو غافل‌گیری اختلافشان با کرمان به عدد 4 رسید و جبران اختلاف در برابر تیم آماده کرمان سخت به نظر می‌رسید. دو تیم کاملا درگیرانه بازی می‌کردند و کوچک‌ترین روزنه‌ای برای نفوذ حریف را بسته بودند.


سرانجام این بازیکنان خطه کرمان بودند که نیمه دوم را نیز 14 بر 10 و درمجموع 26 بر 20 پیروز میدان شدند و راه صعود خود را به مرحله بعدی بازی‌ها هموار کردند.


به گزارش آنا، مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته