دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1394 - 00:02

شکست ایران مقابل سوئد در شام آخر کی‌روش/زلاتان هم گلزنی کرد

تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار دوستانه خود مقابل سوئد مغلوب شد.
کد خبر : 10355

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی در ورزشگاه فرندز آره‌نا استکهلم به مصاف تیم ملی فوتبال سوئد رفت که در نهایت این بازی با برتری 3بر1 به سود تیم میزبان پایان یافت.


شکست تیم ملی ایران در این کسابقه در حالی رقم خورد که سوئدی‌ها بازی را بسیار طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی این تیم بارها موقعیت گلزنی روی دروازه ما ایجاد کرد.


زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی در دقیقه 11 توانست گل اول این دیدار را وارد دروازه کشورمان کند اما این پایان کار نبود و در ادامه مارکوس برگ برای دومین بار دروازه حقیقی را باز کرد.


بعد از این 2 گل بازیکنان ایران حالت تهاجمی به خود گرفته و حملاتشان را روی دروازه سوئد آغاز کردند که در نهایت این حمله‌ها موجب شد تا داور یک پنالتی به سود ایران اعلام کند که جواد نکونانم این ضربه را وارد دروازه کرد تا ایران به بازی بازگردد.


نیمه اول با همین نتیجه 2بر1 به سود تیم میزبان پایان یافت.


نیمه دوم نیز با حملات تیم سوئد همراه بود و بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای زدن گل سوم انجام دادند که در نهایت نیز اولا تویوون این کار را در دقیقه 74 انجام داد و برای سومین بار دروازه ایران را باز کرد تا بازی با نتیجه 3بر1 به سود زردپوشان سوئدی پایان یابد تا کارلوس کی‌روش با کسب یک شکست آبرومندانه با نیمکت تیم ملی ایران خداحافظی کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته