دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 تير 1395 - 10:32
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی

جدال حساس و دیدنی آذربایجان شرقی و مازندران

تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی توانست با نتیجه 20 بر 17 در یک بازی حساس و نفس‌گیر تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران را از پیش روی بردارد.
کد خبر : 103354

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در بازی دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم تبریز و ساری به مصاف هم رفتند و یک دیدار تماشایی و نفسگیررا رقم زدند.


در نیمه نخست هر دو تیم در یک جدال برابر باهم پیش می‌رفتند اما در دقایق آخر بازی این تیم تبریز بود که با جسارت بیشتر حمله کرد و نتیجه نیمه نخست را با حساب 10 بر 9 به نفع خود تغییر داد.


در اوایل نیمه دوم هر دو تیم بااحتیاط و ترس از حریف به میدان آمدن پسران هندبال لیست مازندران به فکر جبران نتیجه بودند و تا اواسط نیمه دوم هم توانستند نتیجه بازی را عدد 15 برابر کنند اما از حمله بی­‌محابای مازندرانی‌­ها این پسران آذربایجان بودند که کمال بهره را بردند و توانستند با چند ضد حمله نتیجه بازی را به نفع خود به‌ پایان برسانند.



در نهایت این دیدار نفس‌گیر و مهیج تیم دانشگاه آزاد تبریز توانست تیم خوش‌دست مازندران را با حساب 20 بر 17 شکست داده و به بازی‌های آینده امیدوارتر شود.


مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیر تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته