دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مقاله دانشجوی مرکز سردرود در نخستین کنفرانس ملی مهندسی کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات پذیرفته شد

مقاله بهنام نصیری دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سردرود در نخستین کنفرانس ملی مهندسی کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات پذیرفته و ارائه شد.
کد خبر : 103147

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مقاله بهنام نصیری دانشجوی مقطع کار‌شناسی رشته کامپیو‌تر مرکز سردرود با عنوان «تاثیر الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی در دانشجویان» را به راهنمایی داود کیخسروی عضو هیات علمی واحد اسکو در نخستین کنفرانس ملی مهندسی کامپیو‌تر و فناوری اطلاعات در شهر قم ارائه کرد.


در بخشی از این مقاله آمده است: «بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سال با ۶۳ درصد بیشترین تعداد استفاده کنندگان از شبکه‌های اجتماعی را تشکیل می‌دهند که بین تعداد دانشجویان دختر و پسر تفاوت معناداری وجود ندارد.»


در این مقاله عنوان شده است: «پذیرش شبکه اجتماعی مجازی به‌عنوان روش ارتباطی بین دانشجویان قابل قبول است و شبکه اجتماعی تلگرام با عضویت ۹۶. ۶۷ درصد محبوب‌ترین شبکه اجتماعی مجازی در بین دانشجویان است و عضویت دانشجویان در استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی، با برنامه‌ریزی و هدفمند بوده و غالبا برای ارتباط با دوستان و سرگرمی است.»


در این مقاله نتیجه شده است که شبکه‌های اجتماعی مجازی دارای تاثیرات مخرب بر روند تحصیلی دانشجویان بوده و دانشگاه در عضویت دانشجویان تاثیرگذار است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته