دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1395 - 11:55

تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال دسته دو دانشگاه آزاد اسلامی حریفان خود را شناختند

با انجام مراسم قرعه‌کشی و جلسه هماهنگی مسابقات هندبال دسته دو پسران دانشگاه آزاد اسلامی در همدان، تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند.
کد خبر : 102991

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم قرعه‌کشی و جلسه هماهنگی مسابقات هندبال دسته دو پسران دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور سعید ریاحی سرپرست فنی مسابقات، مراد کرمی مسئول فنی، علی شعرباف نماینده معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی، غلامرضا خاکساری معاون اجرایی مسابقات و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، قرعه‌کشی تیم‌ها و هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری دقیق و منظم مسابقات انجام شد.


بر اساس این قرعه تیم‌ها در ۲ گروه ۵ تیمی به مصاف هم خواهند رفت که دو تیم برتر به دسته یک صعود خواهند کرد و دو تیم انتهایی به دسته سه سقوط خواهند کرد.



بر این اساس در گروه الف تیم‌های یزد، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و خراسان جنوبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در گروه ب تیم‌های قم، تهران، کرمان، همدان و آذربایجان غربی با یکدیگر رقابت می‌کنند.


تیم‌ها در ابتدا به‌صورت دروه ای در هر گروه با یک دیگر به پیکار خواهند پرداخت و دو تیم برتر هر گروه به مرحله حذفی راه خواهند یافت و با انجام 4 بازی قهرمان و نایب قهرمان مشخص خواهد شد.


تیم چهارم گروه الف هم به مصاف تیم پنجم گروه ب و تیم چهارم گروه ب با تیم پنجم گروه الف رقابت می‌کند تا 2 دوتیم بازنده به دسته سوم کشور سقوط کرده و تیم‌های برنده در دسته دو ابقا شوند.


مسابقات هندبال با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از امروز تا 4 مرداد برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته